Senaste nytt

SAS siktar på att öppna en ny linje till Tokyo Haneda i 2020

hallgren

Medlem
Tittar efter bonusbiljetter till Tokyo, men på sas verkar det inte finnas en enda plats från mitten av april och framåt.
Är det normalt, eller finns det ett samband med ev linjeomläggningar?
 
Tittar efter bonusbiljetter till Tokyo, men på sas verkar det inte finnas en enda plats från mitten av april och framåt.
Är det normalt, eller finns det ett samband med ev linjeomläggningar?
Normalt. Tokyo är nog den svåraste destinationen att hitta platser till med SAS i business, och när de dyker upp ryker de otroligt fort. Jag bokade mitten på juli 2020 för några veckor sedan och då fanns det några platser olika dagar i juli/aug. Några timmar senare i princip var allt borta.
 

hallgren

Medlem
Normalt. Brukar vara mer eller mindre omöjligt med bonusbiljetter dit. Lösningen är att åka med Star Alliance istället.
Normalt. Tokyo är nog den svåraste destinationen att hitta platser till med SAS i business, och när de dyker upp ryker de otroligt fort. Jag bokade mitten på juli 2020 för några veckor sedan och då fanns det några platser olika dagar i juli/aug. Några timmar senare i princip var allt borta.

Jag vet att det brukar vara svårt att hitta, men helt renrakat brukar det väl inte vara?
Det finns t ex platser på 7 dagar i november, 11 i december, 18 i januari, 6 i februari och 5 i april. Sen helt tomt efter 26 april, i alla klasser.

Men jag har ju insett att det är svårt att hitta platser med sas om man vill åka flera, så jag räknar med att få boka Star Alliance till slut.
 

pqvst

Medlem
Tittar efter bonusbiljetter till Tokyo, men på sas verkar det inte finnas en enda plats från mitten av april och framåt.
Är det normalt, eller finns det ett samband med ev linjeomläggningar?

Japan är svårt. Speciellt i april. Sen är det OS.... Men jag hittade lite i september (A350) :)

upload_2019-10-30_0-25-22.png
 

Hafermann

Medlem
Fick igår veta av en vän i hyfsat hög position, att det är mer eller mindre klart med slottid för SAS. Man har blivit tilldelad tid som innebär landning tidig morgon och avgång tidig förmiddag. Inte de tider man önskat, men eftersom det är den hub som flest bolag har anslutningar till/från kommer man med största sannolikhet acceptera dessa tider.
 
Toppen