Senaste nytt

SAS-satsningen Travelers' Gems

Skogi

Medlem
Läste någonstans att de helt slutat med poäng nu som morot för inläggen. Tråkigt med tanke på att det faktiskt uppskattades. :(
 

Big Birger

Medlem
Frågade när det tror att de är klara med sin "processing" för att betala ut poängen. Fick precis svaret: "Sincere apologies for the delay. Since we're still in beta, some things are not as optimized as we could wish for at this point. The Eurobonus points transfer is still in process and we will notify as soon as it is done."

Så det är väl bara att fortsätta vänta. :rolleyes:
 

Big Birger

Medlem
Tröttnade på att vänta, så nu har jag frågat i chatten om det finns någon prognos på när poängen kan vara överförda. Väldigt seg process. :eek:
 

Abbs

Medlem
Vad är poängen med denna tjänst? Alla här inne brydde sig väl mest för att man fick lite poäng för recs?

Det är som en sämre version av Pinterest för en niche, med en dåligt fungerande hemsida och utan att erbjuda något speciellt. Den vill vara något mellan Pinterest och Instagram, där Pinterest ensamt har ett marknadsvärde tjugofaldigt gånger mer än hela SAS. Slöseri av pengar.
 

SvartMjolk

Medlem
Bara jag som inte fått in poängen från senaste omgången? Fyllde i google.dokumentet precis som vanligt

Jag frågade dem via chat för någon vecka sedan, och fick svaret att de håller på att sammanställa och att det är på gång. Jag måste anstränga mig rätt mycket för att bli imponerad.

Inga poäng här heller...

Tröttnade på att vänta, så nu har jag frågat i chatten om det finns någon prognos på när poängen kan vara överförda. Väldigt seg process. :eek:

Jag fick mina poäng nu. :)
 
Toppen