Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

aldrighemma

Medlem
Kul att ha flax i lotteriet och få vara med och värva! Liksom för @aldrighemma är min Billhop-värvningslänk död och det står att kampanjen är avslutad. Extremt dålig tajming eller har vi båda lyckats välja fel länk?

Det har fungerat hittills om man bara bortser från meddelandet att kampanjen är avslutad och trycker på "kom igång" och fortsätter att registrera ett konto. Men om det faktiskt fortfarande fungerar nu vet jag inte...
 
Last edited:
Men att dela ut "frikort" hade inte heller varit fair. Men vem vet, vi kanske kör en "best of xyz" eller liknande framöver där hans tråd passar in.

Det hade definitivt blivit konstigt att, som du säger, dela ut ett frikort utöver de som kvalificerat sig. Däremot tror jag att det vore bra att, t.ex. en månad per år (kanske januari, då man ser bakåt på året som varit?), köra en "moderatorernas fria val" för att premiera de som tillfört mest under året.

Sen tycker jag även att det borde finnas en månad per år (kanske en sommarmånad, så att det inte kräver så mycket arbete) då det helt enkelt är moderatorerna som får värva. Jag förstår att det finns en viss risk för sura miner, men tycker inte alls att det är orimligt givet allt nedlagt arbete.
 

Johan Gott

Medlem
Det hade definitivt blivit konstigt att, som du säger, dela ut ett frikort utöver de som kvalificerat sig. Däremot tror jag att det vore bra att, t.ex. en månad per år (kanske januari, då man ser bakåt på året som varit?), köra en "moderatorernas fria val" för att premiera de som tillfört mest under året.

Sen tycker jag även att det borde finnas en månad per år (kanske en sommarmånad, så att det inte kräver så mycket arbete) då det helt enkelt är moderatorerna som får värva. Jag förstår att det finns en viss risk för sura miner, men tycker inte alls att det är orimligt givet allt nedlagt arbete.

Jag vill minnas att man frångick lottandet vid ett tillfälle för några månader sedan. Då valdes 5 värvare ut som ansågs ha bidragit mycket till forumet.
 

Johan Gott

Medlem
Jag hade den fina förmånen att var en av värvarna under september och följer vår trevliga praxis att redovisa antalet intjänade poäng. Det blev totalt 3 Elite-kort som gav 18 000 poäng/styck. Totalt 54 000 poäng.

Tusen tack till er som valde mig och till @palmen för din tid!

Korrigering:
Det hade visst kommit in en Premiumkortsvärvning (12 000 poäng) i slutet av september också så det blev alltså totalt 66 000 poäng. Återigen - Stort tack!
 
Toppen