Senaste nytt

Vad går er på nerverna på hotellet?

Delayed

Medlem
det finns många skumma mäniskor, så alltid en risk att någon byter ut/blandar ut innehållet mot något annat
Allt är ju möjligt men hur ska man kunna leva om man tror att människor i ens omgivning ska försöka att "förgifta" en. Visst finns det galningar med kvicksilver i apelsiner eller glas i barnmaten men direkt vanligt är det ju gudskelov inte.
 
Jag skulle nog kunna göra en lista med saker jag "föredrar".

Men på senare tid har jag stört mig mer och mer på en sak när det gäller hotell.
Dåligt vattentryck i duschen.
Just det har avhandlats ett antal sidor bakåt. Vill mig minnas att @Christiansson skrev ngt om att man kan skruva bort ”nånting” :rolleyes:

(Orkar inte leta efter inlägget då jag sitter med mobilen.)
 

Robert flysas

Moderator
Att de inte byter lakan trots jag sagt till. Eller att de byter lakan men inte örngotten. Tyvärr verkar vissa inte förstå sig på allergi och det tar oftast hela semestern innan de förstår. Händer även om jag mailar i förväg. USA är dock riktigt noga.
 

jumbooze

Medlem
ef98447231f815bf352150c92c7be6dc.jpg

Högtalare i taket som spelar musik som sätts på automatiskt varje dag som man måste be engineering att stänga av ( kontroll saknas i rummet ).

Jag skulle förstå om det vore i hallen som lobbymusik eller om de vore kopplade till TVn.

Känns som lite feltänk...
 

Abbs

Medlem
ef98447231f815bf352150c92c7be6dc.jpg

Högtalare i taket som spelar musik som sätts på automatiskt varje dag som man måste be engineering att stänga av ( kontroll saknas i rummet ).

Jag skulle förstå om det vore i hallen som lobbymusik eller om de vore kopplade till TVn.

Känns som lite feltänk...
Jag har tvångstankar som går ungefär såhär i huvudet:
"..It may seem farfetched.. but there is a place in this fast paced world of ours.. where it's still possible to connect on a human level.. "

Att hotelljinglar startar som default på TV och högtalare hela tiden :mad:
 

Patrik

Medlem
Spydiga välkomstmail, undrar om de hade vågat skriva ''Så enkelt att till och med en kvinna klarar av det''
Inte min bild.
8hluo6zcugs31.jpg

Ännu bättre att man får detta mail och det sen inte går att checka in själv p.g.a. att deras tekniska lösning fungerar dåligt och supporten hänvisar en till att prata direkt med hotellet (vad nu de har med detta centrala utskick och support-av-appen att göra).

Tillräckligt komplicerat för att inte ens en man ska klara av det...
 
Toppen