Senaste nytt

SJ Prio tjäna 3000 / 2000 / 2x poäng (?)

Nemo

Medlem
När jag loggar in på SJ:s hemsida och kollar mina erbjudanden får jag följande kampanjer. Samma info i SJ:s app, däremot har jag inte fått något kampanjmejl.
Men det finns ingen kampanjkod, ingen datumbegränsning, ingen info om villkor. Inte får jag heller några 15% rabatt när jag provbokar.
Har någon annan fått dessa erbjudanden och lyckats klura ut vad det är som gäller?

"Supererbjudande!
3 000 (alt 2000, alt dubbla) extra poäng + 15% rabatt (ej vid dubbla poäng)
Erbjudande
Njut av en bekväm resa med 15% rabatt samtidigt som du gör något bra för miljön. Just nu får du dessutom 3 000 extra poäng när du köper resa. Köp resan här så är din kampanjkod ifylld och rabatten dras av. Kan ej kombineras med andra erbjudanden."

Skärmavbild 2019-10-22 kl. 16.33.04.png
 

Ano

Medlem
Det är för att de haft tekniska problem med att få erbjudandet auto-aktiverat genom länken, vilket de felsökt sedan igår. Ej löst ännu, så därför har de plockat bort erbjudandet från appen/mina sidor tills det är åtgärdat. (Via kundtjänst).
 
Jag bokade ett par resor genom erbjudandet, verkade funka men jag kollade inte om det fanns någon kod med... bara bokade. Så det kanske inte funkade då alltså?
 
Toppen