Senaste nytt

Förslag på prisvärt (poäng) Hilton i Florida

Wipe75

Medlem
Tar med dottern på en resa till Florida i vinter och tänkte boka en 5 nätters på lämpligt Hilton (eller annat i samma bonusprogram).
Har drygt 200K poäng och kan väl tänka mig att köpa 40 till så max 60000 per natt.

Är det någon som besökt något hotell som ni verkligen gillat? Med en hyfsad pool.
Var i Florida spelar ingen större roll :)

Tack på förhand
 

GOTBound

Medlem
När hade du tänkt resa? I mitten på januari kan få rum för 60 000/ natt på DoubleTree Suites Naples, ett av mina absoluta favorit hotell i Florida.
Familjärt hotel, trevlig personal, trevlig pool och bra frukost, med USA mått mätt, kvalité över kvantitet.

EK
 

Nilann

Medlem
Gallery One i Fort Lauderdale kan du hitta poängpriser på 35 000-40 000 poäng i november och december, och 50 000 poäng i januari och februari. Ingen lyx men OK lägenheter och pool. Framför allt är läget riktigt bra, taxibåtar har hållplats vid hotellet, 10 minuters promenad till havet och en stor Mall 5 minuter bort. Vi har bott på hotellet fyra gånger och nästa vecka är det dags igen. Om du vill spara dina poäng finns det fynd att göra (för att vara USA) med MVP-rate under november och december.
 

Najk

Medlem
Jag har bott på Hilton Orlando många gånger. Klassiskt Hilton men med bra poolområde. Bra läge om man vill göra parker eller Kennedy Space Center.
 

Alf

Medlem
Jag föredrar Embassy Suites som ingår i Hilton kedjan. Gott om utrymme med två rum samt samt gratis bar på kvällen och en hyfsad frukost med äggkock för omelett om man vill ha det. Bodde sist i Fort Lauderdale där det också var en bra pool. Detta hotell finns ju på de flesta stora platser i USA och är toppen för en barnfamilj.
 
Toppen