Senaste nytt

Jobbiga sms från Blue1

Gnopps

Medlem
Varje gång jag har flugit med Blue1 kommer det en kvart efter landing sms där jag ombeds betygsätta flygningen. Jag svarar aldrig på dessa å är inte intresserad av att göra det heller.

Varför kommer de till mig, är det jag som anmält mig till att vara med i kundpanel någonstans? Hur kan jag stänga av dem?

Tacksam för hjälp
 

NyfikenGrau

Medlem
Hm...är inte sådant olagligt? Har iaf precis sett ett dokument som säger att de flesta europeiska länder har lagstiftning mot oombedda SMS från företag, dvs info via SMS får aldrig vara default-inställning i sådana här sammanhang.

Kanske någon jurist vet mer...
 

ulagun

Medlem
Samma här,
Deletar dem för jag fattar inte vad det finns att betygsätta på 40 minuter kort flight HEL-ARN i economy, när man dessutom slumrat hela vägen.
 

niksal

Medlem
Tidigare fanns det i SMS:et info om hur man kunde sluta fa dessa. Finns det inte mera? Jag svarar snallt pa dem, tar ju kanske 10 sekunder. Sa lange det inte finns seat blocking for EBG, jag inte tilltalas per efternamn sa blir det alltid hogst en 8:a. Finns inte priority boarding etc sa blir det max en 7:a, etc. Jag bryr mig inte vilken fragan ar, skalan ar alltid den samma for mig :)
 
Toppen