Senaste nytt

Risk för strejk inom Lufthansa Group

squeezen

Medlem
Segt om det blir utspritt...
Har venedig-frankfurt-prag nästa vecka, kan bli riktigt uselt att hinna till möten då jag är bokad på sista, sena flyget på båda benen.
 

Senator

Moderator
Kommer sätta mig på tvären direkt i loungen, kan lova dig att mina 3 andra vänner (2 star senators) gör detsamma! :D

Du kommer inte befinna dig i loungen eftersom du inte ens har tagit dig dit om ni inte har bokat SAS till FRA/MUC ;) Om det är så att du har SAS kommer du/ni nog inte skickas iväg utan alternativ vidare. Så detta kommer lösa sig innan.

Jag åkte Swiss dit i fredags. Grymt! Men deras tidtabell till/från PEK är usel.
 

AABack2ARN

Medlem
Finns väl en risk att det är "spännande" i både Frankfurt och Barcelona men på olika sätt :( Förhoppningsvis är dock allt lugnt på bägge platser.
 
Du kommer inte befinna dig i loungen eftersom du inte ens har tagit dig dit om ni inte har bokat SAS till FRA/MUC ;) Om det är så att du har SAS kommer du/ni nog inte skickas iväg utan alternativ vidare. Så detta kommer lösa sig innan.

Jag åkte Swiss dit i fredags. Grymt! Men deras tidtabell till/från PEK är usel.
Vi är 4 pers (med mig) som flyger ut från GOT :)
 

ulagun

Medlem
Ska hem, CPH från Vancouver 21.a med LH i business 241 award.
Checkat och finns flera alternativ vid ev LH strejk via USA.
Problemet har nytt pass utan ESTA.
Behövs ESTA när det endast gäller bye av flyg i tex ORD. Bör jag skaffa ett ESTa i förebyggande syfte?
OT är på hockey resa Vancouver Calgary Edmonton. Som svensk är man väldigt populär här. Nu Calgary imorgon buss Edmonton och Oilers, därefter åter trevliga Vancouver.
 
Toppen