Senaste nytt

Köpenhamn - Los Angeles nu tillgängliga som bonusbiljetter

LSH

Medlem
Hej!

De verkar ha släppts under gårdagen och awardhacks.se har hitils hittat ca 110 businessplatser. Jag ska göra en extrakörning för att uppdatera så använd SAS så länge för att hitta alla platser.
 

Maja

Medlem
Via SAS.se hittar jag inga businessplatser alls i juni/augusti som finns listade på awardhacks.se

Så antingen var någon jäkligt snabb och tog alla platser, eller så är något galet.

Edit: Var nog en tillfälligt glitch, för nu ser jag dem igen...
 

LSH

Medlem
Jag har nu uppdaterat data på alla datum på rutten så nu ska awardhacks vara lika tillförlitligt på CPH-LAX som på andra rutter.
 

Canadien

Medlem
Jag har nu uppdaterat data på alla datum på rutten så nu ska awardhacks vara lika tillförlitligt på CPH-LAX som på andra rutter.
Du har missat att de släpper lite längre fram på denna linjen. 29,30 Sept finns CPH-LAX, 5 okt finns retur, i Business. Mest tisdagar o torsdagar dock i September/Oktober
 
  • Gilla
Reactions: LSH
Sökte snabbt och tidigare svar säger att två enkel resor ej går att slå ihop, gäller det fortfarande? Just nu är båda bokade med FlyPremium men jag tänker ändra det till 2-4-1
Jag hitta resa till LAX igår så bokade den som enkel. Nu hitta jag en hemresa så det blev en enkel också. Dumt gjort?
Vill också lägga till anslutning ARN-CPH , går det ?
Blev lite ivrig när jag hitta 2 platser i business på bra datum
 

Canadien

Medlem
Ja kanske lite ogenomtänkt. Det går inte att slå ihop, du skulle ringt in och bett SAS lägga till hemresan i din första bokning.

Nu är risken att platserna inte kommer tillbaka som awards ifall du avbokar hemresan. Oftast gör de det när det är långt i förväg men inte 100%
 
FOMO strikes back again...

Men jag hade tur, hitta bra datum för 2 pers i september 2020 både dit och hem så bokade dom och bokade av dom enkelresorna jag hade gjort :) Nu är det bara vänta på att det ska släppas platser på ARN-CPH-ARN och lägga på dom sen
 
Toppen