Senaste nytt

Avis 10.000 eurobonus extra poäng

nissefalk

Medlem
Någon som lyckats dra nytta av denna utan en fysisk kupong?

Jag är mitt i en hyra just nu, lämnade över kupongen när jag hämtade bilen det enda man gjorde var att man la in kupongkoden i min bokning, man fyllde inte i något på kupongen utan gav den bara tillbaka till mig.

Som jag nämnde i en tidigare post gick det inte att lägga in koden själv, när jag nu tittar på min bokning kan jag se att koden ligger inne rätt i vilket ju ser lovande ut, återkommer med uppdatering när/om poängen kommer in, bilen lämnas tillbaka på Måndag.

Så om man bara ber dom lägga in denna kod utan kupong så borde det fungera ,men, kanske vill de se kupongen för att lägga till den, jag hade med en kopia av kupongen.

88210-e7e3fdfa1d33bca37a19fa71b96e01fe.jpg
 

Attachments

  • Screen Shot 2019-10-10 at 08.19.28.png
    Screen Shot 2019-10-10 at 08.19.28.png
    40,1 KB · Visningar: 501

nissefalk

Medlem
Då kan jag bekräfta att det fungerar, fick in 10,000 poäng idag.

88693-a8d6a9ac6c2438c8a36a50d82ef55a5f.jpg


Jag gjorde som följer,

Printade kupongen som @Nemo lagt in i denna tråd.
Visade upp kupongen när jag hämtade ut bilen varpå man la in kupong koden i bokningen
Man behöll aldrig kupongen utan gav den tillbaka till mig utan att ha fyllt i någon info på den.

Så tack till @Nemo för denna kupong
 

Brandten

Medlem
Frågar åt polare:
Behöver hyra 2st bilar i Alicante under november och undrar om någon vet om det går att jag hyr båda bilarna men extra chaufför på ena bilen och därmed kassera in 20k?
 

Gargamel

Medlem
Jag sitter och ska boka min första hyrbil utomlands och är lite nojig och tänkte dubbelkolla med er som har erfarenhet av detta.

Som jag har förstått är det Loss damage Waiver (LDW) och Additional Liability Insurance (ALI) som är ett måste i USA. Avis har speccat det som ingår enligt bilden nedan. Tolkar jag det rätt att Cover for loss and damage = LDW, Third Party Liability = ALI och att det är $0 i självrisk?

upload_2019-11-6_18-40-5.png
 

Gargamel

Medlem
Det var inte så tydligt i bilden.


Covered for loss or damage

You're covered for accidental damage, but if any repairs are required an excess may apply. When you collect your vehicle ask at the counter about how you can significantly reduce the excess.This vehicle's excess is USD0.00.

Third Party Liability
Third party liability protection for bodily injury and property damage up to a combined single limit of $1,000,000 for each accident inclusive of any third party liability protection afforded under the Rental Agreement.
 
Toppen