Senaste nytt

Malmö Aviation - Det gjorde ni bra!

Johannes

Medlem
Flyger sällan med TF då jag inte riktigt tycker att Bromma ligger bättre till, men nu skulle familjen med ganska kort varsel upp till Stockholm på kalas, bokade en IKEA-family class biljett GOT-BMA tor 2 vuxna ett barn och en "infant" för 2352 kr vilket var det näst billigaste sättet att ta sig till Stockholm dessa dagar (endast Blå tåget var billigare) vi skulle åkt förra fredagen 5 oktober, jag åkte dock på ett rejät ryggskott och blev sjukskriven, jag ringer TF på fredag, 3 h innan avgång och säger som det är - jag skulle klara av flygresan, men inte de aktiviteter vi har planerat i Stockholm, går det att göra något? Ja det är inga problem, kan du e-posta läkarintyget? Visst säger jag och gör så, får svar inom en timme att de skickar vidare till ekonomiavd för återbetalning, men att det tar tyvärr ca 5 bankdagar innan pengarna kommer, med tanke på andra bolags återbetalningstempo är 5 dagar utmärkt tänker jag, och mycket riktigt i torsdags 11/10 syns återbetalningen på Diners kortet, riktigt bra, betalning och återbetalning under samma fakturaperiod. Jag blev hur som helst mycket glad att det hela gick så smidigt...
 
Hade en liknande erfarenhet för en massa år sedan när de utan knussel och väldigt snabbt återbetalade en biljett. Andra bolag har en del att lära sig på den fronten...
 
Toppen