Senaste nytt

Inga poäng från Amex September 2019

squeezen

Medlem
Extrapoängen inne nu... men inga baspoäng än. Årsavgiften är fakturerad och på Amex sida ser det ut som de 20k ska vara utbetalda men misstänker att SAS kanske delar ut de 20k exakt samma datum varje år för att inte riskera att ge 2x20k på samma EB-år?
Jag hade också hick-up med statuspoäng (inte baspoäng) och fick ringa in och pusha på tills de synts hos SAS. Samma med min pappa så det är nog lite vajsing med auto-överföringen av just statuspoäng.
 

Arv

Medlem
Jag hade också hick-up med statuspoäng (inte baspoäng) och fick ringa in och pusha på tills de synts hos SAS. Samma med min pappa så det är nog lite vajsing med auto-överföringen av just statuspoäng.
Har liknande problem, autosweep gjordes 15e okt fortfarande inget hos SAS.

Ringde du SAS då eller AMEX? Tänker att AMEX lär väl säga att de redan skickat över poängen, i och med autosweepen.
 

Abbs

Medlem
Har liknande problem, autosweep gjordes 15e okt fortfarande inget hos SAS.

Ringde du SAS då eller AMEX? Tänker att AMEX lär väl säga att de redan skickat över poängen, i och med autosweepen.
Poängen förs ju över i början av veckan så att du inte sett något från 15e Oktober är inte så konstigt.
 

Berglund

Medlem
Har liknande problem, autosweep gjordes 15e okt fortfarande inget hos SAS.
Du får ju lugna dig. Det har ju inte ens gått en vecka sedan dess. Amex sätter bara in poängen en gång per vecka, jag är säker på att de kommer om du bara taggar ner och lutar dig lugnt tillbaka ett par dagar.
 

Philip G

Medlem
Hallå, väcker liv i denna gamla tråden. I AMEX-appen kan jag se ungefär en vecka tillbaka i tiden - vet någon här vart jag kan se äldre poängaktivitet? Ser nämligen en autosweep från 1/2, men som ovan kommentarer bekräftar lär det dyka in på SAS-kontot framåt måndag-tisdag, men jag har ett antal värvningar som jag gärna undersöker lite längre tillbaka i tiden, är det möjligt? Stort tack!
 
Toppen