Senaste nytt

Plusdeal blir Whatelse

Märkte att jag inte fått poäng på ett köp jag gjorde i juli - fick svar "Vi har dessvärre haft några problem med utbetalning av Eurobonuspoäng för köp från juni och juli. Vår IT jobbar på att hitta en lösning på detta snarast så poäng kommer in. " Med andra ord är det inte bara deras marknadsavdelning som är värdelösa ;)
Kan tänke mig att det blir en del tjafs att få mina poäng här, speciellt när de har tagit bort EB intjäning.
 

Mikado

Medlem
Har tre köp under juni, juli och augusti där Eurobonuspoäng uteblivit upptäckte jag nu. Har mejlat dem, får se vad det svarar. Hoppas verkligen att de löser det.
 

varva77

Medlem
Det här hade jag missat helt... tycker det fanns en del guldkorn emellanåt och kändes som ganska lättförtjänta poäng om man ändå skulle införskaffa något som fanns där. Tycker det ofta var helt ok grejer. Restaurangerbjudanden på vintern var kanske inga kulinariska upplevelser bort från Miss Vonn för några år sedan men det var trevligt att ta tillfället i akt att bjuda vänner och familj samtidigt som drog in ganska bra poäng.

Trist, ingen som helst anledning att handla därifrån nu.
 

mackan33

Medlem
Det här hade jag missat helt... tycker det fanns en del guldkorn emellanåt och kändes som ganska lättförtjänta poäng om man ändå skulle införskaffa något som fanns där. Tycker det ofta var helt ok grejer. Restaurangerbjudanden på vintern var kanske inga kulinariska upplevelser bort från Miss Vonn för några år sedan men det var trevligt att ta tillfället i akt att bjuda vänner och familj samtidigt som drog in ganska bra poäng.

Trist, ingen som helst anledning att handla därifrån nu.

Det bästa med Plusdeal var att de ständigt levererade sent och då kompenserade med dubbla poäng, ibland uteblev leveransen men man fick behålla poängen. Bäst var när man man fick dubbla poäng för sen leverans, fick ett tillgodobelopp för väldigt sen leverans och sedan fick kredit för att de inte kunde leverera alls och till slut fick leveransen...
 
Här några dagar sedan bestämde sig Whatelse, f.d. Plusdeal, att kasta in handduken.

Whatelse stänger
Tack för oss!

Bästa kund,
Inget varar för evigt och efter flera fina år är det dags för Whatelse att stänga. Har du en pågående beställning, frågor kring reklamation eller ditt medlemskap är du välkommen att kontakta vår kundtjänst - vi finns kvar så länge du behöver oss.

Du som är Gold-medlem behöver inte oroa dig, ditt medlemskap avslutas automatiskt och inga fler pengar kommer att dras från ditt kort. Men om du ändå skulle ha frågor kan du kontakta oss på support@whatelse.se eller +46 812 162 620.

Du som är Gold-medlem behöver inte oroa dig, ditt medlemskap avslutas automatiskt och inga fler pengar kommer att dras från ditt kort. Men om du ändå skulle ha frågor kan du kontakta oss på support@whatelse.se eller +46 812 162 620.

Tack för den här tiden!

För egen del har jag inte sett någon som helst anledning att använda tjänsten sedan de slutade dela ut Eurobonuspoäng, så det kommer nog inte som någon stor överraskning.
 
Toppen