Senaste nytt

Thai första klass faktainsamling

Canadien

Medlem
Blir spännande att se om det händer något kring 1 September då jag tror att Thais nya dyrare poänguttagstabell börjar gälla. Eller var det 1 Oktober?
 

Lars-Johan

Medlem
Vad kommer den innebära? De kan väl inte göra sina resor dyrare för starallians poöngbokningar?

tycker även att det är svårt att hitta vanliga bizz med Thai nu för tiden.
 

Tonton

Medlem
ad kommer den innebära? De kan väl inte göra sina resor dyrare för starallians poöngbokningar?

Vad Royal Orchid Plus gör för förändringar påverkar inte kostnaden för Eurobonusawardbokningar.

tycker även att det är svårt att hitta vanliga bizz med Thai nu för tiden.

Finns en del om man söker. Just nu hittar jag exempelvis 139 platser från Europa till Thailand mellan dagens datum och 10 december.

Nyckeldatum för släpp av olika biljetter kan du hitta här: Ultimate Guide to Award Release Dates | AwardFares Blog
 

Lars-Johan

Medlem
Vad Royal Orchid Plus gör för förändringar påverkar inte kostnaden för Eurobonusawardbokningar.



Finns en del om man söker. Just nu hittar jag exempelvis 139 platser från Europa till Thailand mellan dagens datum och 10 december.

Nyckeldatum för släpp av olika biljetter kan du hitta här: Ultimate Guide to Award Release Dates | AwardFares Blog

Tack!
Vilket site använder du för att göra en sådan sökning? Själv har jag tidigare använt United, SAS, awardfares samt Singapore hemsida. Dags att boka nytt men har inte bokat något nu på ett år och där med tappat lite kontrollen :)
 

Tonton

Medlem
Tack!
Vilket site använder du för att göra en sådan sökning? Själv har jag tidigare använt United, SAS, awardfares samt Singapore hemsida. Dags att boka nytt men har inte bokat något nu på ett år och där med tappat lite kontrollen :)

En enkel sökning på awardfares: Login · AwardFares (tryck på länken så kan du se hur jag filtrerade sökningen)

Men ja. för att vara tydlig, det är mycket sämre tillgång än vad det var för ett år sedan. Men det är iaf inte omöjligt att hitta platser :)
 
Toppen