Senaste nytt

Ny kampanj - GOLD direkt med Nordic Choice MC

Penguin

Medlem
Verkar vara förlängt till 15 oktober. Hoppas att mitt kort dimper ner i veckan (sökte i helgen) så man hinner köpa något och bli gold, nästa vistelse är på måndag!

"Söker du före 15 oktober blir du automatisk uppgraderad till GOLD, och får 10 000 poäng i välkomstgåva om du gör ett köp innan 30 dagar*. Du slipper också årsavgift första året!"
 

emj84

Medlem
Verkar vara förlängt till 15 oktober. Hoppas att mitt kort dimper ner i veckan (sökte i helgen) så man hinner köpa något och bli gold, nästa vistelse är på måndag!

"Söker du före 15 oktober blir du automatisk uppgraderad till GOLD, och får 10 000 poäng i välkomstgåva om du gör ett köp innan 30 dagar*. Du slipper också årsavgift första året!"
Gold verkar man bli innan köp, nog bara poängen som kommer efter köp. Inte fått mitt kort än nämligen men redan uppgraderad till Gold.
 

molntankar

Medlem
Intressant!
Uppfattar att det gäller gold för ett år och inte ”lifetime”. =)

Det verkar dock som att de poäng man får från kreditkortet räknas mot "Lifetime", åtminstone kan jag med säkerhet säga att de 10 000 poäng som man fick som sing-up bonus räknas mot Lifetime. Det var givetvis aldrig "enkelt" att uppnå 500 000 poäng, respektive 1 000 000 poäng -- men det blir ju avsevärt enklare om man får tillgodoräkna sig poängen från kreditkortet.

edit: även poängen som kommit in från köp räknad mot Lifetime ser jag nu när jag räknat efter.
 

palmen

Moderator
Gold verkar man bli innan köp, nog bara poängen som kommer efter köp. Inte fått mitt kort än nämligen men redan uppgraderad till Gold.
Jag har fått hem kortet som var i guld, använde det första gången igår så 10k poäng borde komma snart. Detta kort är riktigt bra om man bor på Choice, och även utan att bo där frekvent finns det riktigt bra värde att hämta.
 

Bryant

Medlem
Jag har fått hem kortet som var i guld, använde det första gången igår så 10k poäng borde komma snart. Detta kort är riktigt bra om man bor på Choice, och även utan att bo där frekvent finns det riktigt bra värde att hämta.

Kan du utveckla? Är i valet och kvalet om jag ska skaffa ett.
 

palmen

Moderator
Kan du utveckla? Är i valet och kvalet om jag ska skaffa ett.
Blev guld direkt innan kortet kommit hem i brevlådan, och kortet är i guld.
Har börjat använda kortet nu i oktober då mitt kvalificeringsår är från oktober, blir bra start med 10k direkt.
Kortet är gratis och du blir guld 1-2 år, no brainer enligt mig.
 

Sebastian.k

Medlem
Fick ett sms 3 dagar efter ansökan för att välja egen pin kod. 2 dagar efter fick jag kortet i ”guld”.
Ska göra 1:a köp idag för 10k poäng.

Mycket intressant kort, förmåner etc.
 
Toppen