Senaste nytt

Billhop inför värvningsbonus

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur funkar det avgiftsfria beloppet som man får när man bjuder in? Jag har ett avgiftsfritt belopp på 10 000 kr på mitt konto. Om jag betalar räkningar för 5 000 kr, har jag 5 000 kr kvar då att betala vid ett annat tillfälle? Eller gäller det avgiftsfria bara vid ett betalningstillfälle?
 
Är det fler som har upplevt att bonusen man får som värvare inte expirerar 3 månader efter att man fått email om att den värvade har gjort sin betalning och värvningsbonusen därmed är registrerad? Jag fick ett sådant email idag men jag har redan tjänat ihop till min AMEX-voucher i år och hade gärna gjort min betalning den 1 januari 2020 istället, men då blir det 3 månader och en dag... Eller finns det något trick jag kan använda, typ välja ett framtida datum för debitering och betalning?
 
Är det fler som har upplevt att bonusen man får som värvare inte expirerar 3 månader efter att man fått email om att den värvade har gjort sin betalning och värvningsbonusen därmed är registrerad? Jag fick ett sådant email idag men jag har redan tjänat ihop till min AMEX-voucher i år och hade gärna gjort min betalning den 1 januari 2020 istället, men då blir det 3 månader och en dag... Eller finns det något trick jag kan använda, typ välja ett framtida datum för debitering och betalning?
Jag kontaktade kundtjänst som förlängde ”giltighetstiden” förra året denna tidpunkt på året.

Jag vet dock inte om jag någonsin blivit av med något belopp som förfallit.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen