Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

Ringde Eurobonus Mastercard som kunde se att mina dubbla poäng ej registrerats som de skulle. Poängen ska komma i efterhand istället. Fick intrycket av att de inte detekterar detta fel automatiskt så ni som är drabbade gör kanske bäst i att ta kontakt med kundtjänst.
Pratade också med SEB nu efter att ha misslyckats med att komma rätt två gånger. Logiskt nog ska man inte välja "Eurobonus ärenden" utan bara vänta kvar för att få prata med SEB. Hon började köra huvudräkning i 10 min för att konstatera att jag inte fått dubbla poäng men tillslut pratade hon med deras "experter" och nu har dom sagt att dom ska köra det manuellt och poängen och jag borde se dom om några dagar.
 

Syversen

Medlem
Slängde en kik och kan konstatera att idag finns kampanjpoäng för samtliga helgens transaktioner, skönt att inte behöva bråka om dessa.
 
Jag fick också helgens transaktioner - blev orolig då inget dykt upp lör-sön, men idag gick de från reserverade till bokförda, och med rätt transaktionsdatum (under helgen) så jag fick poäng. Många sköna poäng. Är en transaktion kvar, men tror det kommer lösa sig då det verkar vara transaktionsdatum de går på, inte bokföringsdatum.
 

Olle K

Medlem
Jag väntar fortfarande på svar från SEB om de saknade dubbla poängen, men som tur var hittade jag nu en "print screen" på anmälan, så då borde det ordna sig.
 

bstark

Medlem
Detta har gått över förväntan, tror jag har fått in samtliga poäng nu. Förvånad över hur bra GBIT har fungerat. Kommer nog använda det ännu mer om det blir någon mer gång så man inte slipper shoppa som en galning under helgen.

Det enda som var strul med var 24k gränsen, den verkar nästan omöjlig att nå i praktiken.
 

M.K

Medlem
Gränsen är numera 20k till Revolut på en helg.

Detta konstaterade vi redan den förra dubbelhelgen i våras. Maxflax om du klarat mer. @bstark Ja visst är GBIT trevligt. Mycket mindre stress nuförtiden.
 
Last edited:

Kimmen00

Medlem
Inte heller mina dubbla poäng reggades, ringde in och handläggaren skulle lägga till dem manuellt. Många som haft det problemet berättade han.
 
Toppen