Senaste nytt

Trippla poäng på Nordic Choice. Gäller bokningar imorgon 30.09.2019 för perioden 3 okt - 3 nov

M.K

Medlem
Ny endagskampanj!

E0DC4E73-F62F-4184-A41A-950EA45DD50C.jpeg
 

aikelo

Medlem
Oops! Blev lite ivrig och bokade in mig på Avalon i Göteborg.
Det visade sig att Avalon inte ger 3x poäng då de inte är ett Clarion, Quality eller ett Choice hotell.
Fick snabbt boka om till Post istället.
 

Meazza

Medlem
Oops! Blev lite ivrig och bokade in mig på Avalon i Göteborg.
Det visade sig att Avalon inte ger 3x poäng då de inte är ett Clarion, Quality eller ett Choice hotell.
Fick snabbt boka om till Post istället.
Ja, här gäller det att hålla tungan rätt i munnen. Bokade Frösö Park i somras under en liknande kampanj men det visade sig snopet nog att de tagit bort Quality ur sitt namn och det blev tvärnobben på kampanjpoängen.
 

Brandten

Medlem
Undrar hur det här blir nu då...

Jag har redan en bokning i oktober på förra kampanjen som var 3x på nästa vistelse.
Om jag bokar den här kampanjen nu och bor tex imorgon, blir DET då min nästa vistelse som därmed eliminerar den gamla kampanjen?
Om jag bokar idag till ett datum EFTER min första 3x kampanj, borde det då trigga 3x på den som redan är bokad samt den här kampanjen där boendet inträffar efter? :)
 

M.K

Medlem
@Brandten Bodde inte du på Clarion i Bergen på en 3x (6x), eller har du fått ännu en?

Jag har bara bokat två nödvändiga nätter hittills i dag men de ger drygt 12200 poäng. Inte illa. :)

Det blir till att kolla upp fler nätter ikväll då jag har mer tid!
 

Tongen2

Medlem
Jag får inte till det i appen? Eller får man poängen i efterhand eller ange någon kod? Söker en bokning på Clarion Arlanda som ger 1450 poäng enligt appen, kostar 1390 för en natt. Känns fel, eller?
 

Brandten

Medlem
@Brandten Bodde inte du på Clarion i Bergen på en 3x (6x), eller har du fått ännu en?

Jag har bara bokat två nödvändiga nätter hittills i dag men de ger drygt 12200 poäng. Inte illa. :)

Det blir till att kolla upp fler nätter ikväll då jag har mer tid!
Nä den blev avbokad tyvärr och det var då jag bokade om Arlanda till en 3x då DET skulle bli min nästa. :)
 
  • Gilla
Reactions: M.K
Toppen