Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

crown

Medlem
Är i samma scenario. Däremot skrevs det i den här tråden att det kom ett påminnelse-mail i mitten av September för de som ännu inte signat upp sig till kampanjen. Detta mail fick inte jag och utgick därför att jag var registrerad, detta kommer jag använda vid eventuell dialog med dem.
Jag fick påminnelse-mailet trots att jag redan hade anmält mig samt tagit screenshot vid det första mailet. Anmälde mig en gång till dock via påminnelsen och dubbla poäng har kommit in under fredagen för mig.
 

gneken

Medlem
Jag fick påminnelse-mailet trots att jag redan hade anmält mig samt tagit screenshot vid det första mailet. Anmälde mig en gång till dock via påminnelsen och dubbla poäng har kommit in under fredagen för mig.
Exakt samma scenario för mig.
Väldigt konstigt att det är så utspritt problem.
 

kexxcream

Medlem
Någon annan som har haft problem att överföra till Revolut idag?
Försökte med 8.5K men nekades av SAS MC. Kundtjänst har inte heller öppet på helger.
Dubbla poäng har dock kommit in för fredag och lördag.
 

LAU23

Medlem
Jag fick mail om 20 30 40 poäng. Borde fått mailet om att jag skulle få 30 40 50. Men köpen som är klara där har jag fått 30 40 50 poäng. Prata med kundtjänst då för att försäkra mig om att det skulle bli rätt. Kan säga att man fick ringa några gånger innan där fanns någon som hade koll på hur det låg till. Dem kan ju gärna ha en genomgång med personalen innan det körs någon kampanj då kanske man kan få svar på frågorna man har.
 

holysofia

Medlem
Transaktioner i utländsk valuta - kan de gå igenom under helgen eller kommer transaktionsdag att bli på måndag? Jag har igår och idag slutbetalat och bokat klart alla aktiviteter till vår resa till Karibien om en månad men alla transaktioner är bara reserverade. Känns lite bittert om det är så.
 

vegasbaby

Medlem
Transaktioner i utländsk valuta - kan de gå igenom under helgen eller kommer transaktionsdag att bli på måndag? Jag har igår och idag slutbetalat och bokat klart alla aktiviteter till vår resa till Karibien om en månad men alla transaktioner är bara reserverade. Känns lite bittert om det är så.
Ta screenshot av reservasjonene. Det gjorde jeg i fjor, og det var flaks: Mange av reservasjonene forskjøv seg til mandag og tirsdag og ble derfor bekreftet utenfor promo-perioden. Jeg kontaktet support og fikk likevel poeng fordi jeg la frem screenshotene. Ble faktisk bedt om å sende dem inn. (Jeg vet jo ikke om de hadde gitt meg poengene uansett, men hvorfor ta sjansen?).
 

DavveP

Medlem
Helt ny på revolut, visst kan jag sätta över pengar idag för max 8000 sek för lite poäng och därefter betala ut dom igen till mitt bankkonto igen?
 
Toppen