Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

M.K

Medlem
Jag är uppe i över 30k i spend hittills så det hoppas jag verkligen! Jag vill minnas att det ibland kommit in direkt efter kampanjen så inte jätteorolig, än.
 

Big Birger

Medlem
Jag har fått dubbelt för några, men flera transaktioner är inte noterade för poäng alls. Jag skulle ta det ganska lugnt och avvakta och se om det inte rättar till sig efter några dagar in i nästa vecka.
 

Kris

Medlem
Nu har lite poäng trillat in på mitt konto från det jag shoppade i fredags men ser inte till några dubbla poäng än. Hur ser det ut för er andra?
Har fått dubbelt på allt från igår. Senaste par gånger har det funkat fint, men för någon gång sedan fick jag retro-fixa kampanjen då jag inte blivit korrekt anmäld (trots jag hade bekräftelse via mail osv).
 

Chrisse

Medlem
Samma här, ingen poäng och ingen screen shot. Har aldrig haft problem tidigare. Blir att ringa på måndag. Men lite mindre sugen blev jag på att spendera vidare idag.

Är i samma scenario. Däremot skrevs det i den här tråden att det kom ett påminnelse-mail i mitten av September för de som ännu inte signat upp sig till kampanjen. Detta mail fick inte jag och utgick därför att jag var registrerad, detta kommer jag använda vid eventuell dialog med dem.
 

Kris

Medlem
Är i samma scenario. Däremot skrevs det i den här tråden att det kom ett påminnelse-mail i mitten av September för de som ännu inte signat upp sig till kampanjen. Detta mail fick inte jag och utgick därför att jag var registrerad, detta kommer jag använda vid eventuell dialog med dem.
Med risk för att strö salt i eventuella framtida sår... Jag var anmäld och fick påminnelse-mail. Vore kanon om man kunde se kampanjer i sin profil/appen och därmed undanröja eventuella frågor.
 
Toppen