Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Brandten

Medlem
Hur kan den ha triggats om jag inte nått 150 000 än? Jag funderar på att lägga in en räkning på 4555kr via Billhop nu på direkten, bör jag?

Om jag nu inte får vouchern så har vi redan två stycken, men det vore ändå rätt störigt.
Vet inte hur det kan göra det men vet bara att ALLA mina vouchers har kommit i brevlådan strax innan exakt 150k.
 

mackan33

Medlem
Det är säkrare än att lägga in en räkning på billhop alltså?
Det kan jag inte garantera, men personligen hade jag inte litat på Billhop. Du behöver ju inte göra ett spontaninköp, köp något som du ändå har behov av. Mat, sprit eller flygresor..
När jag själv bytte från Premium till Elit så kryssade jag inte i att det skulle sägas upp, ringde in i efterhand och sa upp istället. Men lite sent för det nu...
 

P.Andersson

Medlem
Det kan jag inte garantera, men personligen hade jag inte litat på Billhop. Du behöver ju inte göra ett spontaninköp, köp något som du ändå har behov av. Mat, sprit eller flygresor..
När jag själv bytte från Premium till Elit så kryssade jag inte i att det skulle sägas upp, ringde in i efterhand och sa upp istället. Men lite sent för det nu...
Håller med, tänker inte fula mig bara för att få vouchern. Men som sagt, vi har redan 2 st vouchers så det är ingen katastrof.
 

Big Birger

Medlem
Som jag har förstått det så sker transaktionen från Amex "direkt" när du betalar på Billhop/Betalo, men att det är först 4 dagar senare som mottagaren får betalt. Så därmed borde det fungera utmärkt att betala någon räkning. Men säkrast är kanske att köpa ett presentkort på ICA eller motsvarande där du förr eller senare kommer göra av med det ändå.
 
Toppen