Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

Ingen annan som har haft problem med att lägga in billhop på kortet? Har långt ifrån kreditgränsen men ändå gick bara hälften att lägga in utan att det nekades :/
 
Jag köpte precis en flygresa med bra och en tågresa med SJ precis , ska blir intressant att hur mycket det gav , försöker även övertala chefen att köpa ny tv till hemmet får se hur det går
 

nissefalk

Medlem
Ingen annan som har haft problem med att lägga in billhop på kortet? Har långt ifrån kreditgränsen men ändå gick bara hälften att lägga in utan att det nekades :/

Det där har väl diskuterats en hel del gånger i tråden redan, på billhop kan man bara lägga in belopp upp till vad som motsvarar kontant uttag, i de flesta fall 10k per 24 timmar, värt att nämna då att det inte räknas som kontant uttag utan bara gränsen för kontant uttag som används.
 

Judas kiss

Medlem
Betalade drygt 30k SEK (fast motsv i €) igår morse. Transaktionen är bokförd när jag kikar i appen och med gårdagens datum. Det står att beloppet är preliminärt enligt en angiven växlingskurs. Lite bekymrad då jag befarar att den ”skarpa” bokföringen av transaktionen riskerar att ske sedan kampanjen har gått ut...

Har också problematik med en hotellbokning i New york. 13 lök som gjordes idag. Den är prellad men frågan är om den går igenom innan söndag 23:59.
 

Samosaguas

Medlem
Nu har lite poäng trillat in på mitt konto från det jag shoppade i fredags men ser inte till några dubbla poäng än. Hur ser det ut för er andra?
 
Toppen