Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

fcx

Medlem
Sen frukost i Aegean-loungen i Aten, som avslutning på båtresa Aten-Rhodos t/r, med 21 stopp längs vägen.

DSC_4086.JPG
 

FFlash

Medlem
20190915-085858.jpg

Hälsningar från The Grand Lounge Elite på MEX terminal 1. Riktigt bra PP-lounge där man möts av personal vid ingången som leder en till en skön fåtölj. Man får sedan à la carte-menyn i handen och kan beställa lite mat. Ingår även 15 min massage och golfbil till gaten.

Intressant kaffebild här. Jag som vet kanske ”lite ”om kaffe skulle säga att den dsär bilden säger det varit ganska god kaffe (halvdruckit?) i koppen vilket är sällsynt i loungerna. Eller?
 

rob74

Medlem
God morgon från Kiruna!

För tidigt för min smak, det här!
Dessutom skulle väckarklockan till att ringa kl 04 redan, istället för 04:30 som jag hade satt den på...
På väg till Stockholm för möten i dagarna tre.
Nu blir det strax SK25, med mellanlandning i Umeå.

Verkar som det är någon ombyggnation på gång i avgångshallen här.
 

Senator

Moderator
Upptäckte mig själv på Brussels Airlines The Loft i Bryssel idag. Det var inte det jag hade tänkt när jag besökte förra torsdag eftermiddag. Hade hoppas vara hemma i tre veckor. Hastigt påkommit möte i Bryssel idag: en timma möte, 30min lunch och nu på väg hem. Allt bestämt måndag eftermiddag. Billigaste dagsresa med SAS i Go var runt 5.500kr. Brussels skulle ha 5.700kr billigast. Bizz med Brussels 800kr mer, enkelt val.

I alla fall, runt 14.00 en onsdag är detta ett helt ok ställe att besöka en kvart.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen