Senaste nytt

Ny kampanj - GOLD direkt med Nordic Choice MC

M.K

Medlem
@Gargamel Suite ska du vara glad över. Jag har aldrig fått det tre gånger i rad förr. Oftast en eller två kategorier upp från billigaste rum vilket såklart är ok. Sällan jag inte fått uppgradering alls.

Troligt du har rätt ändå. Jag har aldrig sett någon hala fram ett NCC MC förutom på hotellen.
 

Sebastian.k

Medlem
Och här kom den här kampenjen tillbaks igen:

"Hoppa direkt till GOLD-nivå


Skaffa Nordic Choice Club Mastercard så blir du uppgraderad till GOLD och får 10.000 välkomstpoäng när du använder kortet första gången. Du slipper dessutom årsavgiften första året. Kampanjperioden är till och med 30 september 2019.


Som GOLD-medlem får du ännu fler förmåner när du bor hos oss:

  • 20% extra bonuspoäng när du bokar via choice.se eller i appen.
  • Uppgradering till bästa tillgängliga rumskategori om det finns lediga rum vid ankomst.
  • En flaska kolsyrat vatten eller läsk per natt.
  • ... många fler förmåner som du får via Nordic Choice Club Mastercard!"


Gäller detta erbjudande fortfarande? Dvs. 30 sep
Hittar ingen info om ”gold member” på deras sida!
Har någon länk till aktuell kampanj?
 

TjudöBoy

Medlem
Det här var ju dock lite intressant.
Jag kan med andra ord skaffa kortet nu, men vänta med att använda till 1a oktober om jag vill. Finns faktiskt en teoretisk chans att nå guld innan september är slut.

Är du BLUE eller SILVER-medlem?
Skaffa Nordic Choice Club Mastercard så blir du uppgraderad till GOLD och får 10.000 välkomstpoäng när du använder kortet första gången. Du slipper dessutom årsavgiften första året. Men glöm inte att kampanjperioden är till och med 30 september 2019.

Är du GOLD eller PLATINUM-medlem?
Nu ger vi dig 20 000 välkomstpoäng när du gör ditt första köp med kortet. Du slipper dessutom årsavgiften första året. Du kan bland annat använda poängen på bonusnätter hos oss - de startar på 7500 bonuspoäng. Kampanjperioden är till och med 30 september 2019.

Hmm, är du säker på att du tolkat det rätt? o_O
Står ju att kampanjen varar till 30/9-2019 så kanske d e försent 1 oktober??;)
 

palmen

Moderator
Hmm, är du säker på att du tolkat det rätt? o_O
Står ju att kampanjen varar till 30/9-2019 så kanske d e försent 1 oktober??;)
Oklart faktiskt, om första köpet måste vara i kampanjperiod. 10k poäng får man ju oavsett. Om jag beställer kortet den 30e så är det ju inom perioden men man hinner ju inte få det. Jag gissar att det räcker med att signa upp inom perioden men ska nog titta upp det.
 

Sebastian.k

Medlem
Hittade kortansöknings sidan där det framgår, dvs man måste klicka på länken: om du är ”blue/silver i dag”. 10 000k poäng samt guld och 1:a året utan kortavgifter.

Ansökt och klart :)
 

ptotheg

Medlem
”Kortare väg till högre medlemsnivå. För varje månad du gör ett köp med kortet kommer du 2 nätter närmare nästa medlemsnivå.”

Räknas ett köp per månad som 2 nätter eller förstår jag fel här? Och som Platinum betalar man 295:-/år för kortet efter första ”gratisåret”?
 

PederR

Medlem
”Kortare väg till högre medlemsnivå. För varje månad du gör ett köp med kortet kommer du 2 nätter närmare nästa medlemsnivå.”

Räknas ett köp per månad som 2 nätter eller förstår jag fel här? Och som Platinum betalar man 295:-/år för kortet efter första ”gratisåret”?

Ja, ett köp per månad ger två nätter. Har lagt in Spotify för att inte missa någon månad :)
 
Toppen