Senaste nytt

ANA:s nya Boeing 777 1:a klass och Business kabiner

squeezen

Medlem
Har någon sett en overview av vilka rutter som står på tur samt hur det ser ut i dagsläget med rutter?

Qatar har ju en bra sida med Qsuite, vilka destinationer samt vilka flighter tex.

Planerar lite för nästa vår/sommar redan nu och kunde vara bra ha den infon.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Johan Gott

Medlem
Har någon sett en overview av vilka rutter som står på tur samt hur det ser ut i dagsläget med rutter?

Qatar har ju en bra sida med Qsuite, vilka destinationer samt vilka flighter tex.

Planerar lite för nästa vår/sommar redan nu och kunde vara bra ha den infon.

Från ANA:s hemsida:

https://www.ana.co.jp/group/en/pr/201908/20190821.html

The Boeing 777-300ER, which was redesigned through a collaboration with Kengo Kuma and Acumen, is currently serving the Haneda = London route. Starting in winter 2019 the plane will also serve the Tokyo (Haneda/Narita) = New York route followed by the Haneda = Frankfurt route.
 

squeezen

Medlem
Från ANA:s hemsida:

https://www.ana.co.jp/group/en/pr/201908/20190821.html

The Boeing 777-300ER, which was redesigned through a collaboration with Kengo Kuma and Acumen, is currently serving the Haneda = London route. Starting in winter 2019 the plane will also serve the Tokyo (Haneda/Narita) = New York route followed by the Haneda = Frankfurt route.
Såg det också, tänkte väl mer om det fanns ytterligare planer redan satta. Från nu i vinter till Nästa sommar.
 

Gus

Medlem
Någon som vet om nya kabinen kommer finnas på Tokyo-Frankfurt i april 2020? Ska jag försöka boka First med ANA även med gamla kabinen, eller "duger" det med Asiana business från Seoul istället? ANA First har väl ingen riktig caviar-servering och halvtaskig (för att vara first) lounge om jag förstått det rätt? Å andra sidan är de två sakerna kanske det enda negativa med ANA, allt annat är tipp topp?
 

NotRyan

Medlem
Någon som vet om nya kabinen kommer finnas på Tokyo-Frankfurt i april 2020? Ska jag försöka boka First med ANA även med gamla kabinen, eller "duger" det med Asiana business från Seoul istället? ANA First har väl ingen riktig caviar-servering och halvtaskig (för att vara first) lounge om jag förstått det rätt? Å andra sidan är de två sakerna kanske det enda negativa med ANA, allt annat är tipp topp?
Alltså nuvarande First-kabin är inte dålig på något sätt, utan riktigt bra. Det är väl bara att den nya är bättre... Till och med den ännu äldre är en dröm att åka i..
 
  • Gilla
Reactions: Gus

011430121

Medlem
ANA First har väl ingen riktig caviar-servering ?
Jag vet inte vad du menar med ovanstående, jag har visserligen bara åkt två gånger i ANA F, båda gångerna har det serveras Caviar som de andra bolagen som har Caviar med ”alla” tillbehören en värdinna hör och häpna försökte servera mig en vodka.
Hittade menyn för Dec-Feb på NH204 se nedan.
Har en bokning i slutet av April med NH204 och hoppas på att de har Caviar.

085887E3-7B31-49F4-A61A-17715EDF6292.png
 

NotRyan

Medlem
Jag vet inte vad du menar med ovanstående, jag har visserligen bara åkt två gånger i ANA F, båda gångerna har det serveras Caviar som de andra bolagen som har Caviar med ”alla” tillbehören en värdinna hör och häpna försökte servera mig en vodka.
Hittade menyn för Dec-Feb på NH204 se nedan.
Har en bokning i slutet av April med NH204 och hoppas på att de har Caviar.

Visa bifogad bild 103474

NH224, 18 december...
20191218_222209.jpg
 
Toppen