Senaste nytt

SAS med ny livery på planen

Simon

Medlem
Hen som photoshoppat den bilden har ju inte ens lyckats sätta SAS rätt i perspektivet så det känns ju inte maximalt trovärdigt. Man kan ju klaga på mycket SAS gör men när det gäller sin design tycker jag de sällan sätter en fot fel så jag känner mig inte jätteorolig. För min del hade de gärna fått använda illustrationerna i menyerna för att göra en special-livery.
 

Thornado

Medlem
Om en uttalad SAS-pilot twittrar ut korrekta bilder på nya designen innan den offentliggörs så uppstår det med säkerhet betydande käbbel i relationen till arbetsgivaren. Därav min misstanke att detta inte är den riktiga designen.

Precis, och han skriver ju dessutom själv i sitt senaste inlägg "It's in the paint shop now. I have no idea how it will look until September 19."
 

Hachans

Medlem
Också spännande att se vad som händer ombord, sitter just nu på SK965 där all dricka serveras i samma sorts glas med motiveringen ”det blir nytt snart så inga kompletteringar köps in”...

Det förklarar varför vi har generiska plastmuggar ombord på 940. Inte för att det spelar någon roll, bubbligt vin i plastmugg smakar samma med eller utan SAS logga på dem.
 
Toppen