Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

IT-snubben

Medlem
20190911_161449.jpg
Ja, då byter jag ut den underbara solkusten mot inte fullt lika varma svedala.

Suck, tur att jag återkommer en sväng i oktober.

Hälsningar från SK6004 AGP-ARN.
 

Senator

Moderator
God eftermiddag från plats 1A ombord Swiss LX39 på väg från SFO till ZRH. Vi har ca 30min kvar innan vi landar. Er korrespondent får troligtvis max 0,5 poäng av 5 för optimering av Förstaklassupplevelsen:
Ett glas skumpa innan avgång
Totalt utslagen så snart skylten med säkerhetsbälte släcktes
Sov sju timmar
Två koppar kaffe
En croissant
Ingen FCL tid planerat i ZRH

Längtar hem till egen säng, sambo och Mini. Söndag morgon till torsdag kväll i tjänsten:


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 
D

Deleted member 4140

Guest
A62382C5-90A2-47EC-A2BA-A062634A0CAA.jpeg Hälsningar från 2D på LH778 mot Singapore.

Öppnades upp 2 platser med 1 dag kvar till avresa, fanns även Singapore F från Köpenhamn men jag föredrar 19 timmar i first över 12, sen att landa kl 06.25 är inte min grej, speciellt inte med världens bakfylla.

Blir 1 dag i Singapore sen 1 dag i Bangkok för att sedan flyga Thai F till Tokyo på söndag.
 

Senator

Moderator
Idag är jag åter ombord Lufthansa LH801 på väg till Frankfurt och vidare till Barcelona. Jag betalar €25 + moms per månad nu för iPass. Ursprungligen köpte jag detta för USA, men både United och American lämnar nu GoGo nu verkar det som och går till Viasat som just nu inte fungerar särskilt bra med iPass.

Men både på Lufthansa och Swiss fungerade det utmärkt. Sparar en rejält slant men några segment per månad.
 
Last edited:
Toppen