Senaste nytt

SAS Webshopping

ptotheg

Medlem
5 veckor för poäng från Apoteket att komma in på kontot. Väntar fortsatt på poäng från Outnorth (6:e veckan imorgon). Varför är det så svårt för företag att sweepa mer frekvent?
 

Big Birger

Medlem
Beställde från "Simple Feast" i somras, och måste säga att jag blev väldigt positivt överraskad. Riktigt god mat! Poängen har jag fortfarande inte fått, men de står som "kommande" i portalen så det löser sig väl så småningom.

Såg att de just nu har samma kampanj igen där man får 3500 poäng. Det är inte direkt den billigaste matkassen, men grymt snabbt att fixa mat och helt klart värt att testa i alla fall en gång. :)
 

Mikado

Medlem
Beställde från "Simple Feast" i somras, och måste säga att jag blev väldigt positivt överraskad. Riktigt god mat! Poängen har jag fortfarande inte fått, men de står som "kommande" i portalen så det löser sig väl så småningom.

Såg att de just nu har samma kampanj igen där man får 3500 poäng. Det är inte direkt den billigaste matkassen, men grymt snabbt att fixa mat och helt klart värt att testa i alla fall en gång. :)

Håller med! Testade senaste 3500-kampanjen och blev riktigt nöjd med maten, supersmidigt. Har till och med beställt en till kasse trots att den inte ger eurobonuspoäng. Fick dock efterregistrera poängen, men det funkade bra. Nu står dem som kommande.
 

Bankiren

Medlem
Jag har tidigare haft en del problem med poängen, jag har tidigare inte fått bekräftelsemejlet och många gånger har jag fått jaga mina poäng. Men sedan några månader funkar allt perfekt. Alltid ett bekräftelsemejl efter att ordern har lagts och poängen trillar in inom de 8 veckorna.
 

Mr_H

Medlem
Jag har tidigare haft en del problem med poängen, jag har tidigare inte fått bekräftelsemejlet och många gånger har jag fått jaga mina poäng. Men sedan några månader funkar allt perfekt. Alltid ett bekräftelsemejl efter att ordern har lagts och poängen trillar in inom de 8 veckorna.

Håller med! Funkar mycket bättre nuförtiden än tidigare.
 

Skogi

Medlem
Beställde vinterrock från Stayhard i morse, kan tipsa om koden VIP19 som ger 30% på alla varor oavsett märke. Stayhard brukar ju vara ganska restriktiva med sådana koder.

Edit: En timme senare fick jag detta på mejlen. A suprise to be sure, but a welcomed one!
Screenshot 2019-09-18 at 10.42.34.png
 
Toppen