Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 26 oktober 2019

011430121

Medlem
Då var bokningen till 99% bekräftad, ska bara betala in ett litet förskott till Restaurangen.
Vi kommer att vara på Set de Born (samma ställe som förra året), tiden är satt till 19:00.

Priset för denna meny är ungefär 25€ per person, till detta tillkommer sedan den dryck som konsumeras. Vi borde med andra ord hamna på ett slutpris omkring 35-40€ per person inklusive dryck.

Om det är någon som absolut inte kan äta detta som tapas så hör av er så ser vi till att försöka lösa det.
För mig är det mest spanska glosor, så om översättning av menyn krävs får någon annan hjälpa till :)

Visa bifogad bild 97402
Tack @palmen för att du lägger ner tid för att vi skall få det trevligt tillsammans, 25€ känns som rena fyndet för den tapasmenyn!
Undrar bara vilken dryck som jag skall skölja ned denna meny med.
 

palmen

Moderator
Då är det bekräftat att det blir Seth de Born i år igen, har lagt in ett litet förskott till restaurangen som krävdes för att kunna boka.
Om fler vill komma med så behöver vi veta ungefär en vecka innan för att kunna informera restaurangen.

Sista minuten ändringar brukar inte vara några problem, men de vill ha en siffra på hur många vi är planerade att bli en vecka innan.
 

Ricci

Medlem
Hur ser det ut med en inofficiell middag på fredag den 25/10?
Jag hoppas vara incheckad på hotellet runt 20:30 - 21:00 tiden.
(Om nu inte det är demonstrationer som stoppar upp mig)
 

Malu

Medlem
Behöver sorgligt nog spendera tiden i spanska huset istället för att åka till Barcelona den 25:e. Vi har fått rapporter om skador efter översvämningarna tidigare i höst, så det lär bli hantering med försäkringsbolag och hantverkare... Verkar gå troll i de här arrangemangen för min del - tredje gången jag är i Spanien men ändå inte kan vara med. :(
 
Toppen