Senaste nytt

Flixbus till Arlanda

apknug

Medlem
@Elias Finns ju många andra fördelar också. Det går inte att betala en biljett från varken Chrome eller Safari med iphone/mac. Biljetten är dessutom helt oflexibel.

Kollektivtrafiken till centralen är inte helt att lita på i Stockholm och då känns det bra med 10 minuters intervall både på A-Express och flygbussen.
Finns Ingen flixbuss app till iPhone?
 

M.K

Medlem
Absolut möjligt. «Alla» har ju app idag. Jag har bara kört via två olika cashback sidor jag brukar använda.

Oavsett, med oflexibla biljetter och uppdragsgivare som oftast betalar mina resor känns det ändå oaktuellt. Jag har iaf fått testa och helt ok produkt. Wifi fungerade också bra på bussen. Alltså lätt värt 39-59sek istället för omvägen via Märsta om man reser med låg budget och inte använder Apple tycker jag.
 

Flyer722

Medlem
Äre bara jag som ibland fått chaufförer som inte talar svenska och bråkig engelska? Påverkar däremot inte min resa speciellt.
 

Hachans

Medlem
Äre bara jag som ibland fått chaufförer som inte talar svenska och bråkig engelska? Påverkar däremot inte min resa speciellt.

Ja, bussarna är ju inte alltid från Sverige så det är väl att förvänta sig. Har ibland fått bussar som kommit hela vägen från södra Tyskland med spanska förare.
 
Absolut möjligt. «Alla» har ju app idag. Jag har bara kört via två olika cashback sidor jag brukar använda.

Oavsett, med oflexibla biljetter och uppdragsgivare som oftast betalar mina resor känns det ändå oaktuellt. Jag har iaf fått testa och helt ok produkt. Wifi fungerade också bra på bussen. Alltså lätt värt 39-59sek istället för omvägen via Märsta om man reser med låg budget och inte använder Apple tycker jag.

Jag blev tvungen att dubbelkolla genom en provbokning men det stämmer inte att biljetterna är oflexibla. Det fragmår av information vid bokning att biljetten "är giltig på samma sträcka i upp till 12 timmar före och efter angiven avgångstid. Två stora väskor får medföras."
 
Toppen