Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Senator

Moderator
Cool. Hur är det med gardinen - fördragen?

Nja

5730267352fe70a870ab12a5a91b1865.jpg


Många rader Business dock. ”Feels like it’s 1999 again” Såg en BA A319 med 12 rader LHR-ARN förra fredagen som jag inte fick plats på.
 

Sweden

Medlem
Varit i Prag över helgen. Biljett med AirFrance, flighten PRG-CDG skulle trodde jag vara med Czech Airlines men fick besked vid incheckningen att dagens flight utförs av Smartwings. Aldrig åkt med detta bolag och mina förväntningar sjönk. Charterbolag? Flygtid bara 1.20 och ombord var vi 3 pax i business. Först blev vi erbjudna fördrink, fanns vin, gin, vodka, martini och Moet Champagne. Fick även denna måltid, bra med tanke på att vi bara hade en flygtid på 1.20.

2E13012E-E27E-498E-91E0-01D22CF2DF19.jpeg


Landar på CDG terminal D, mitt flyg till Stockholm avgår snart från F53. Tog mig bara 22 min att byta terminal och att jag redan sitter på min plats på väg till Stockholm. Jag älskar CDG... :)

3A25B828-6CB9-4E3C-A68B-AAC51CBA6C16.jpeg
 

Senator

Moderator
På väg hemåt från en fantastisk helg i San Sebastian. Fortfarande lyriska över lördagskvällen som @Samosaguas tipsade oss om. Vilket stad! Vi lägger San Sebastian på återseende listan tillsammans med vår älskade Sorrento.

Lufthansa-gäsp LH1825 mellan BIO-MUC innan vi byter till Lufthansa-gäsp LH2418 ARN-MUC.

Nu börjar iPass-abonnemanget löna sig ordentligt, eftersom jag kan använda det på nästan alla bolag jag åker med. @Agö gardinen nu stängt, EFTER servering.
 

Senator

Moderator
Dagens kärra är UA559 mellan DEN-LAX. Ibland är det värt att köpa flexibla biljetter och boka flexibla hotell med avbokning till 18.00 ankomstdagen när man arbetar med seniora ledare i börsnoterade amerikanska bolag. Min kalender har ändrats avsevärt senaste fem dagar :(

Silicon Valley är galet. Ett sketet Embassy Suite i San Jose vill ha $880 i morgon kväll. Billigare att flyga upp och ner från LAX och betala $115 på Hilton LAX.
 
Toppen