Senaste nytt

Tjäna Eurobonus-poäng genom värvningar till Avis Preferred

Tongen2

Medlem
Denna kampanjen var väl ingen höjdare tycker jag. Visst bra grej men nä tack.
Dessutom så verkar bilhyra grupp C tre dagar fredag-söndag gått upp med runt 1000 kr när jag strökollade några helger som kanake kunde passa, motför vad jag betalade under 10k kampanjen, på min station... Lockade ju inte mer direkt!
 

Homer

Medlem
Vilken skräpkampanj. Om jag läser villkoren rätt så är maxpoäng man kan dra in 3500 (2000+1500) för en hyra på tre dagar. Dessutom måste man lura in en kompis som i bästa fall får 2500 (1000+1500) och för det också måste hyra en bil. Detta samtidigt som deras vanliga kampanjer av det snålare slaget ger 4000 poäng rakt av för samma slags hyra utan en massa krångel med vouchers.

Totalt ointressant för mig. Men tack för tipset! Hade missat denna helt.

Jag tolkar det som att den som värvar får poängen när de själva hyr oavsett om den värvade hyr något eller inte.
Kupongen får man ju oavsett.

15. All coupons are sent via email within 48 hours to the registered email address on the site once the details have been submitted by the customer, of both themselves and the friend


OM det verkligen var ett krav att den värvade hyrde, vad skulle då hända om den som värvar hyr innan den värvade gjort det.
 
Jag har bjudit in 5 pers, ingen av dem har registrerat sig hos avis ännu men jag fick nyss detta.

Jag har alltså erhållit 5 vouchers.

b14db8cecf5fab904affa7897e649ce2.jpg
 

squeezen

Medlem
Jag har bjudit in 5 pers, ingen av dem har registrerat sig hos avis ännu men jag fick nyss detta.

b14db8cecf5fab904affa7897e649ce2.jpg
Intressant textformulering de antyder ju i princip man för poängen genom att ladda ner kupongen. Som om den aktiviteten är det poänggivande.
Det är väl ändå nyttjandet av kupongen, dvs hyra som sedan ger poäng.
 

ARN-FRA

Medlem
Hur angav ni ert Avis-preferred-nummer på relevant rad?

Mitt nummer innehåller såväl siffror som bokstäver men går inte att mata in.
 

JensE

Medlem
AVIS | SAS

Ännu ett sätt att få ihop lite poäng!

EVERYONE EARNS EUROBONUS POINTS WHEN YOU REFER A FRIEND TO AVIS PREFERRED!
Now there are even more great reasons to refer your friends to Avis – 2,000 EuroBonus points for you and 1,000 EuroBonus points for them when they join Avis Preferred!
You can refer up to five friends. You can earn up to 10,000 EuroBonus points!



The promotion ends on 30th September 2019.
ARE YOU MAKING THE MOST OF AVIS AND EUROBONUS?
 

magost

Medlem
Provade att referera till en vän, men jag måste veta hens "AVIS preffered number" för att få skicka formuläret, dvs
vännen måste redan vara ansluten till AVIS preffered.. Moment22?
 
Toppen