Senaste nytt

20 % extra SAS Eurobonus poäng hos Coop - alla nivåer fram till 14/9

nissefalk

Medlem
Ett data sample = 1 är inget bra beslutsunderlag. Bara för att något förhåller sig så för dig så innebär det inte att det är direkt överförbart på alla. :)

Så här är det:
När man signar upp sig hos Eurobonus väljer man ett ”username”, man kan här välja sin e-post, sitt Eurobonusnummer eller valfritt annat ledigt användarnamn. Det var sant när jag signade upp mig 2001 och det var sant för tre månader sedan då jag signade upp en kompis.

Jag signade upp för Eurobonus 1993 skapade då ett user name, idag precis innan detta inlägg kan jag använda antingen mitt user name, email eller Eurobonus nummer det är samma password på alla 3
 
Ett data sample = 1 är inget bra beslutsunderlag. Bara för att något förhåller sig så för dig så innebär det inte att det är direkt överförbart på alla. :)

Så här är det:
När man signar upp sig hos Eurobonus väljer man ett ”username”, man kan här välja sin e-post, sitt Eurobonusnummer eller valfritt annat ledigt användarnamn. Det var sant när jag signade upp mig 2001 och det var sant för tre månader sedan då jag signade upp en kompis.
Självklart, därav min smiley som skulle påvisa en viss nyans av sarkasm (att det skulle vara så för alla). Det som jag dock tror gäller alla, är att man aldrig behöver sitt username, utan det går bra att logga in med e-post/lösenord för alla ärenden?
 

Matore

Medlem
Testa att skapa nytt lösenord på SAS.se
När det är klart använder du denna när du växlar poängen hos Coop till Eurobonus. Login är alltid din mailadress.

OM det ändå inte fungerar kan du kontakta Coop som gör växlingen åt dig. Ring/Maila Coop och uppge ditt Eurobonus nr samt antal poäng du vill växla.
Tack, det är inte lösorden som är problemet utan att fälten för inlogg till eurobonus på Coop sidan som är låsta
 
Last edited:

Robert flysas

Moderator
Tack, det är inte lösorden som är problemet utan att fälten för inlogg till eurobonus på Coop sidan som är låsta

Testa att logga in från annan webbläsare. Är du inloggad med BankID ? Det är ett krav sedan i våras. Jag använder Safari på mobilen och det fungerar alltid, men ibland måste jag ladda om sidan 1-3 ggr och då fungerar det. Testa och återkom. Annars kan du kontakta Coop så växlar dom poängen åt dig. Mvh Robert
 
Toppen