Senaste nytt

SAS nya hemsida

pswe

Medlem
Försöker boka SAS PLUS med Flypremium rabatten.
På första sidan räknas rabatten ut korrekt och finns kvar i steg 2, men när jag kommer till steg 3 där jag ska välja sittplats så har rabatten plötsligt försvunnit. Vågar inte slutföra bokningen då det står 20.000p istället för korrekta 10.000p
Någon mer som råkat ut för detta ? Har testat i Firefox och Edge och det blir fel i båda.

/ TT
Känner inte igen problemet...men med 24 timmars öppet köp borde du väl våga att testa hela vägen?! ;)
 

IT-snubben

Medlem
Rätt poäng dras.

Det blev likadant gör mig i fredags. 50000 poäng visades korrekt som 30000 under bokningsprocessen men vid betalning så blev det återigen 50000.

Eftersom jag skulle resa inom 24 timmar pch det då inte går att avboka lätt online så backade jag och provade med annan webläsare med samma resultat.

Eftersom jag verkligen behövde biljetten så genomförde jag bokningen ändå och ringde till SAS direkt efter. Där fick jag dock veta att rätt poäng dragits.
 

aldrighemma

Medlem
Någon mer som har problem med att logga in på sitt eurobonus-konto på Billiga flygbiljetter och flygresor – sök och boka flyg | SAS ?

"Sorry, we are not able to log you in now. Please try after some time."
Fungerar för mig i alla fall!

Edit: Det verkar vara rätt ofta som man inte kan logga in under kortare perioder, för mig så markerar award wallet nästan alltid SAS kontot som att det inte gick att logga in vid sista försöket. Jag får det aldrig på något annat bonus konto.
 
Last edited:

LAU23

Medlem
Någon annan som fått upp detta när dem ska logga in?
 

Attachments

  • E648BBF2-2F52-41E5-8583-33E4B90D7E0A.png
    E648BBF2-2F52-41E5-8583-33E4B90D7E0A.png
    72,4 KB · Visningar: 377

Vax

Medlem
Undrar om det var därför det inte gick att logga in igår.

Eller så har det hänt något med att någon har haft tillgång till lite för många lösenord och därför fick de bråttom med att få ut det...

Vax
 
Toppen