Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Sticktown

Medlem
Det står att de 20% extra poängen betalas ut efter avslutad kampanj, men jag hittar inte något sista datum för kampanjen. Någon som hittat det?
 

andersson.j

Medlem
upload_2019-9-7_9-34-49.png

upload_2019-9-7_9-36-26.png


Korrekt att det bara gäller 180000 poäng?
Efter dagens mailutskick ser det ut att gälla för alla växlingar. Kampanjen syns dock inte överallt men med en sökning på eurobonus hittade jag dem.

Det står att de 20% extra poängen betalas ut efter avslutad kampanj, men jag hittar inte något sista datum för kampanjen. Någon som hittat det?
Kampanjen gäller t.o.m 14/9 enligt dagens mail.

Jag växlade just 3000 cooppoäng till 360 eurobonuspoäng och de dök upp direkt. Inte "efter avslutad kampanj" som nämnts tidigare.
 

Myllys35

Medlem
Visa bifogad bild 97153
Visa bifogad bild 97154


Efter dagens mailutskick ser det ut att gälla för alla växlingar. Kampanjen syns dock inte överallt men med en sökning på eurobonus hittade jag dem.


Kampanjen gäller t.o.m 14/9 enligt dagens mail.

Jag växlade just 3000 cooppoäng till 360 eurobonuspoäng och de dök upp direkt. Inte "efter avslutad kampanj" som nämnts tidigare.

Perfekt! Hade inte tillräckligt med poäng för en till runda om 180k, men nu blir det att samla ihop och föra över resten också :)
 

Frisk78

Medlem
Denna kampanj har man ju väntat på! (till och med efterfrågat hos Coop kundtjänst).
Lite synd att jag jag "bara" hade råd att växla 180' poäng. 21600 Eurobonus extrapoäng landade på kontot direkt.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Jag växlade precis och fick inga 20%.

Jag växlade precis 60k poäng och fick 7200 extrapoäng (dvs 20% fler än normalt) insatta på eurobonus-kontot inom några sekunder.

Då hade jag letat upp en inlösenlänk i poängshoppen som var explicit märkt med 20% extra (dvs INTE den man kom till om man klickade på länken i mailet från Coop). Så det är möjligt att om man använder de vanliga, ”gamla” inlösenalternativen, så får man 20% extra när Coop kör någon extra utsökning efter kampanjen är slut, men väljer man ”rätt” länk så får man alla poäng direkt.
 
Toppen