Senaste nytt

Dubbla poäng SAS Eurobonus Mastercard 15-17 mars, 2019

Capa

Medlem
Nu har den kommit, 27-29 sep!
Hur gör man för att se till att en Billhopbetalning blir på rätt datum? Lägger in den innan med betaldatum där på fredagen den 27:e eller?

Om du inte fyller i något datum så dras pengarna direkt, dvs samma dag du reggae betalningen. Så förslagsvis lägger du in betalningen på fredagen. Törs inte säga vilken transaktiondag det blir om du reggar betalningen på lördag eller söndagen.

Tänk på att SEB klassar Billhop som kontantuttag, så maxgräns gäller här enligt kortvillkoren. 10K dygn 1, 10K dygn 2, 4K dygn 3. Detsamma gäller för CSN fick jag erfara senast :).
 

Ola Gustafsson

Ny medlem
Om du inte fyller i något datum så dras pengarna direkt, dvs samma dag du reggae betalningen. Så förslagsvis lägger du in betalningen på fredagen. Törs inte säga vilken transaktiondag det blir om du reggar betalningen på lördag eller söndagen.

Tänk på att SEB klassar Billhop som kontantuttag, så maxgräns gäller här enligt kortvillkoren. 10K dygn 1, 10K dygn 2, 4K dygn 3. Detsamma gäller för CSN fick jag erfara senast :).

Tack, man för väl pröva med att lägga in något på lördagen och söndagen också för att se om det funkar så vet man inför framtiden, ingen som provat innan?
 

Capa

Medlem
Alltid kört mina Billhop på fredagen. Inte funnits nån anledning att försöka sig på nått annat.

Anledningen till att försöka sig på något annat är att du bara kan betala Billhop för 10K per dag. Så för att maxa blir du tvungen att köra 10K fredag, 10K lördag, 4K söndag. Men jag tror det fungerar om man reggar utan datum, då dras pengarna direkt.
 

Ola Gustafsson

Ny medlem
Anledningen till att försöka sig på något annat är att du bara kan betala Billhop för 10K per dag. Så för att maxa blir du tvungen att köra 10K fredag, 10K lördag, 4K söndag. Men jag tror det fungerar om man reggar utan datum, då dras pengarna direkt.

Exakt så jag tänkte, vi får prova och rapportera av här sedan...
 

Ola Gustafsson

Ny medlem
Blir det inte väldigt konstigt när ni diskuterar kampanjen 27-29 sept i en gammal tråd som handlar om kampanjen 15-17 mars?

Njaa, låg en fråga här om när nästa kampanj kunde tänkas bli, när nya kampanjen dök upp så... Sen kan man nog läsa den här tråden och få svar på de flesta eventuella frågor kring dessa kampanjer, de funkar ju på samma sätt varje gång. En ny tråd om ett nytt datum fyller knappast någon funktion.
 
Anledningen till att försöka sig på något annat är att du bara kan betala Billhop för 10K per dag. Så för att maxa blir du tvungen att köra 10K fredag, 10K lördag, 4K söndag. Men jag tror det fungerar om man reggar utan datum, då dras pengarna direkt.
Sant, tänkte inte så långt inte lätt när man försöker tömma bryggerierna i Singapore
 
Om du inte fyller i något datum så dras pengarna direkt, dvs samma dag du reggae betalningen. Så förslagsvis lägger du in betalningen på fredagen. Törs inte säga vilken transaktiondag det blir om du reggar betalningen på lördag eller söndagen.

Tänk på att SEB klassar Billhop som kontantuttag, så maxgräns gäller här enligt kortvillkoren. 10K dygn 1, 10K dygn 2, 4K dygn 3. Detsamma gäller för CSN fick jag erfara senast :).

Från en annan tråd:
Nej nej, och återigen nej. SEB klassar INTE billhop, CSN, och laddning av Revolut som kontantuttag. De har bara satt en likadan gräns på dessa transaktioner.

Viktigt att vi särskiljer på dessa.

:)
 
Toppen