Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

A87

Medlem
Sorry för off topic men någon som vet om detta även funkar på SAS TW? Det borde det ju göra? Eller är det jag som är idioten?

Nej tyvärr inte SAS TW då SEB Kort inte är utgivare till detta kort... Verkar dessutom enbart vara till de som har SAS MC Premium + Point Earner som är kopplat
 

Skogi

Medlem
Nej tyvärr inte SAS TW då SEB Kort inte är utgivare till detta kort... Verkar dessutom enbart vara till de som har SAS MC Premium + Point Earner som är kopplat

Det är inte kampanjen jag syftar på, utan mer om man kunde ladda Revolut från TW och sedan GOBIT genom Curve för att sätta tillbaka transkationen på TW och ta ut de oanvända pengarna från Revolut för att sedan sätta in på TW osvosvosvosv tills det blir ett ont kretslopp.
 

palmen

Moderator
Det är inte kampanjen jag syftar på, utan mer om man kunde ladda Revolut från TW och sedan GOBIT genom Curve för att sätta tillbaka transkationen på TW och ta ut de oanvända pengarna från Revolut för att sedan sätta in på TW osvosvosvosv tills det blir ett ont kretslopp.
Nu vet jag inte om detta fungerar, men just detta sätt att snurra pengar brukar sällan uppskattas och du kommer förr eller senare få kort och konton spärrade. Vill du göra det är det upp till dig, men inget vi uppmuntrar till på bc, det förstör för alla.
 

Hachans

Medlem
Nu vet jag inte om detta fungerar, men just detta sätt att snurra pengar brukar sällan uppskattas och du kommer förr eller senare få kort och konton spärrade. Vill du göra det är det upp till dig, men inget vi uppmuntrar till på bc, det förstör för alla.

Det är ett klassiskt upplägg för pengatvätt, så det är något som garanterat drar ögonen till sig och får både kort och poäng raderade.
 

Marcusen

Medlem
Kanske finns det svar i andra trådar, men jag hittar det inte isf, gäller billhop/betalo-limiterna hos SEB ”konto” eller kort, dvs kan jag köra 20k eller 2x20k under helgen med ett pointearner kopplat?

//M
 

Capa

Medlem
Är det någon mer än jag som reagerar på meningen ”Gäller inte för kontantuttag”? SEB klassar ju både Billhop och CSN som kontantuttag så det skulle innebära att dessa två källor inte genererar några extrapoäng under perioden.. Eller menar de faktiska kontantuttag? Kanske är en standardmening som funnits med förut, kommer inte ihåg..?
 
Toppen