Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

Jag har oxå anmält mig, men har en liten fundering som ni säkerligen kan svara på. :rolleyes:

Ska boka boende i Thailand för några veckor, kan man via Hotels betala med utländsk valuta?
Jag har inget intresse för Curve så det är inget alt för mig.
 

gneken

Medlem
Jag har oxå anmält mig, men har en liten fundering som ni säkerligen kan svara på. :rolleyes:

Ska boka boende i Thailand för några veckor, kan man via Hotels betala med utländsk valuta?
Jag har inget intresse för Curve så det är inget alt för mig.
Räcker det inte med att gå in på en annan hotels sida än den svenska så får du i annan valuta?
 
Hur har det funkat vad andra liknande kampanjer, har det gått att få ett email (eller att signa up på annat sätt) i efterhand innan deadlinen? Jag har inget kort idag (och har därför inte fått ett email), men jag funderar på att skaffa ett. Vad tror ni, går det att hoppa på kampanjen om jag får mitt kort senast typ 17 september (alltså 2 dagar innan deadlinen)?

Jag hade missat att bocka i "ta emot kampanjer o utskick på mail" på SAS sida så jag fick aldrig mailet för en tidigare kampanj, dock löste det sig för mig när jag ringde till dem och snyftade lite, då la de till mig manuellt. :D
 

IT-snubben

Medlem
Som alltid så anmäler jag mig till dessa kampanjer omgående när mailet kommer.

Udda felmeddelande denna gång, tydligen saknas min mustasch: :rolleyes:
SAS_MC_error.JPG
 

jumbooze

Medlem
Absolut, fr o m 13 september går alla mina, och mina vänners (hoppas jag), köp via Curve->Revolut, för att sedan flyttas till Curve->SAS MC.
Jag har inte hoppat på Curve tåget på riktigt innan men i detta upplägg så sätter du alltså in pengar först på Revolut ( via SAS MC) och sedan kör curve/Revolut fram tills kampanjen för att sedan gå tillbaka i tiden.
Får du inte mycket pengar kvar på Revolut när du är färdig? Inte för att det direkt är ett problem men...
 
Toppen