Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

palmen

Moderator
Synpunkter på denna "lätta" månda att få värva, ju större urvalet blir med att många klarar kraven för att kunna värva, desto fler skickar även in sin anmälan och det blir låg procentuell chans att "vinna" i urvalet.

Självklart önskar sig väl alla att det bara ska vara 5 personer som klarar kraven och att man är en av dom, men där lär vi nog aldrig hamna.
40 stycken är väl också typ max med vad jag får in i min slump excel som "bevis" för vilka nummer folk hade (om jag nu inte ska zooma ut en massa) :)
 

fcx

Medlem
Synpunkter på denna "lätta" månda att få värva, ju större urvalet blir med att många klarar kraven för att kunna värva, desto fler skickar även in sin anmälan och det blir låg procentuell chans att "vinna" i urvalet.

Självklart önskar sig väl alla att det bara ska vara 5 personer som klarar kraven och att man är en av dom, men där lär vi nog aldrig hamna.
40 stycken är väl också typ max med vad jag får in i min slump excel som "bevis" för vilka nummer folk hade (om jag nu inte ska zooma ut en massa) :)

Ombyte förnöjer, bra med en bredd i de olika kriterierna varje månad.
 

Hafermann

Medlem
Jag missade möjligheten att anmäla mig pga korta anmälningstiden. Måste ändå säga att jag också är positiv till att kraven varierar även om aktivitet över tid bör vara grundpelaren vid majoriteten av anmälningsperioderna. Så kul idé att ändra då och då, och framförallt ett tack till @palmen som orkar fixa varje månad. :)
 

ssh9721

Medlem
Absolut kul att kraven är olika varje månad, sedan att jag klantar mig själv är en helt annan sak så jag diskvalificerade mig själv.
 

Samosaguas

Medlem
Jag fortsätter traditionen att redovisa utfallet som en av värvarna under augusti månad. Jag är helt överväldigad av resultatet!

Så här blev resultatet:

6 värvningar till Elite á 18K
2 värvningar till Premium á 12K
1 värvning till Platinum á 20K

Totalt alltså 152K poäng till mitt konto. Det är ju helt otroligt och verkligen ingenting jag förväntade mig. STORT TACK till alla som valde min länk! Jag utlovar redan nu en reserapport när det blir dags att boka en resa för dessa poäng. Ett tack också till @palmen som administrerar detta.
 
Toppen