Senaste nytt

Hur ska det gå till när man drar sitt medlemskort i butik?

Skogi

Medlem
Var med om något nytt för första gången på länge, drog mitt vanliga EB-kort på en lunchresturang i Malmö och terminalen visade "Vi tar ej detta kortet" varpå jag frågar kassörskan om kortet har registrerats och hon nickar. I vanliga fall möts man utav det ack, så föraktade "Medjes Ej" som en bekräftelse samt får ett kvitto utskrivet. Nu har det gått en vecka sedan resturangbesöket och jag har fortfarande varken fått bekräftelse eller poäng. Bör jag oroa mig?
 

Jönsson

Medlem
Var med om något nytt för första gången på länge, drog mitt vanliga EB-kort på en lunchresturang i Malmö och terminalen visade "Vi tar ej detta kortet" varpå jag frågar kassörskan om kortet har registrerats och hon nickar. I vanliga fall möts man utav det ack, så föraktade "Medjes Ej" som en bekräftelse samt får ett kvitto utskrivet. Nu har det gått en vecka sedan resturangbesöket och jag har fortfarande varken fått bekräftelse eller poäng. Bör jag oroa mig?
Nej du behöver inte oroa dig. Du kan alltid retroregga.
 

jumbooze

Medlem
Var med om något nytt för första gången på länge, drog mitt vanliga EB-kort på en lunchresturang i Malmö och terminalen visade "Vi tar ej detta kortet" varpå jag frågar kassörskan om kortet har registrerats och hon nickar. I vanliga fall möts man utav det ack, så föraktade "Medjes Ej" som en bekräftelse samt får ett kvitto utskrivet. Nu har det gått en vecka sedan resturangbesöket och jag har fortfarande varken fått bekräftelse eller poäng. Bör jag oroa mig?
Lilla Husman på Malmö C?
Det funkade bra innan sen fick jag alltid det felet och fick alltid retroregga så jag fotade alltid kvittot och la in en påminnelse om att retroregga
 

Skogi

Medlem
Lilla Husman på Malmö C?
Det funkade bra innan sen fick jag alltid det felet och fick alltid retroregga så jag fotade alltid kvittot och la in en påminnelse om att retroregga

Känns så tråkigt när personalen inte har koll på Eurobonussammarbetet, det verkar vara något fel på terminalen.:mad::mad: Vet sedan tidigare att de på Rituals har två olika terminaler, en specifikt för Eurobonus och en annan som inte tar kortet överhuvudtaget.
 

Robert flysas

Moderator
Stämmer. Dra medlemskortet hos SAS i terminalen, SEN byter du kort till det du vill betala med. Detta är viktigt, annars får man inga poäng. Detta gället även om man har SAS kreditkort. Medlemskort först, SEN betalar du.
 
Stämmer. Dra medlemskortet hos SAS i terminalen, SEN byter du kort till det du vill betala med. Detta är viktigt, annars får man inga poäng. Detta gället även om man har SAS kreditkort. Medlemskort först, SEN betalar du.
Stämmer ej helt då Din Klinik i Göteborg ej kunde registrera kortet alls och sa att man bara kunde få poäng genom att efterregistrera. Fick också poäng.
 

danielhog

Medlem
Stämmer ej helt då Din Klinik i Göteborg ej kunde registrera kortet alls och sa att man bara kunde få poäng genom att efterregistrera. Fick också poäng.
Du kan tyvärr inte lita på det, personalen har generellt ingen koll på det här. Skulle gissa att det är en försvinnande liten andel av deras kunder som drar sitt eurobonuskort.
 
Toppen