Senaste nytt

Hur se sitt eurobonus saldo hos amex?

ocr123

Medlem
Knappen som ska ta en till eurobonus-sidan fungerar inte för mig, utan den flyttar mig till vanliga MR-programmet. Jag har både ett Elite och ett Platinum men trots att jag valt att visa Elite så kommer jag till MR-programmet. Finns det något att sätt att komma dit?
 

aldrighemma

Medlem
Knappen som ska ta en till eurobonus-sidan fungerar inte för mig, utan den flyttar mig till vanliga MR-programmet. Jag har både ett Elite och ett Platinum men trots att jag valt att visa Elite så kommer jag till MR-programmet. Finns det något att sätt att komma dit?

Prova den här:
American Express/Logon to Account Access
(du kan behöva prova med 1 eller 0 på slutet, beroende på vilken ordning din konton kommer)
 

Mr Phil

Medlem
Knappen som ska ta en till eurobonus-sidan fungerar inte för mig, utan den flyttar mig till vanliga MR-programmet. Jag har både ett Elite och ett Platinum men trots att jag valt att visa Elite så kommer jag till MR-programmet. Finns det något att sätt att komma dit?
Jag ringde Amex kundtjänst och fick snabb hjälp. De bekräftade att de har strul på sidan...
 

Link

Medlem
Jag har upplevt problem varje månad mellan månadsskifte och brytdatumet. En-två dagar senare så visas allt som det ska.
 

danielhog

Medlem
Det finns en tråd om det här som jag inte hittar just nu, har varit fel ganska länge.

Klickar man uppe i högra hörnet efter att ha kommit till MR-sidan så hamnar man rätt.
 

adhoc76

Medlem
Verkar vara ett annat fel nu och som sagt sedan en månad tillbaka @Budgetresenär

Även om man klickar sig fram enligt vad som beskrivs i länkarna och oavsett vilken webbläsare man använder får man detta felmeddelande. Verkar dock inte gälla alla:

Skärmavbild 2019-09-03 kl. 18.51.04.png
 
Toppen