Senaste nytt

Tips på resväska

ErikLi

Medlem
Min gamla resväska är helt slut och jag behöver köpa en ny, har 2 frågor

1) Är ut efter en väska i ca 65-75 L storlek av riktigt bra kvalitet, har kollat på Rimowa men har dålig koll, vilket märke skulle ni rekommendera?
2) Var gör man ok deal på väska idag, siter, butiker?
 
Last edited:

Berglund

Medlem
Accent har halva priset på Samsonite S'Cure, 1100 kr för en 4 hjuling, hårdplastskal från Samsonite får väl ändå räknas som lite av ett fynd?! Det är ju ingen Rimowa men känns som en väldigt bra väska för den pengen! Det kan i varje fall vara värt att kika på den.
 

Kevinator

Medlem
Accent har halva priset på Samsonite S'Cure, 1100 kr för en 4 hjuling, hårdplastskal från Samsonite får väl ändå räknas som lite av ett fynd?! Det är ju ingen Rimowa men känns som en väldigt bra väska för den pengen! Det kan i varje fall vara värt att kika på den.
Bra deal, och glöm inte 50 EB-poäng per 100kr via SAS Online Shopping-sajt.
 

rvarttinen

Medlem
Kört med Rimowa Topas (aluminium), fungerat bra nu i många och ser mer och mer "beresta" ut ..!. :) .. dvs, de blir mer och mer buckliga och repiga (de som checkas in). Kabinväskorna är som nya ...
 

ACervin

Medlem
Har haft bättre lycka med mina Tumi än med min Rimowa som har behövt repareras. Tumi går att hitta på rea med jämna mellanrum till skillnad från Rimowa. Tumi med dubbehjul är deras fullpris sortiment. Enkelhjulen går oftast direkt till outlet.
 
Toppen