Senaste nytt

Holländska Amex Platinum och dess fördelar

Men hur hittar jag mitt Bunq Iban och Bic?

Hittar jag dem behöver jag väl inte ens sätta över stålar och kan ge dessa nr direkt till Amex ju
 
Tack för svaren. Fick mitt IBAN från deras support. Är något knasigt med min app så det dyker inte upp någon ”föra över från bank”
 

Robert flysas

Moderator
Tack för svaren. Fick mitt IBAN från deras support. Är något knasigt med min app så det dyker inte upp någon ”föra över från bank”

Jag använde TransferWise (från mitt kreditkort), och sen förde jag över summan till Bunq. De samarbetar dessutom så pengarna kom in på 24 h. TransferWise går även att ladda med Applepay
 

Pierluigi

Medlem
Not possible to transfer MR points from one Amex country to another. They hold totally different value and does not correspond at all. Just like you cannot invite accross Amex countries - you also cannot transfer point balances. You’d need to use them first or transfer to any of the partner programs first.

Thanks for the answer, sad :(
 

Bolle

Medlem
Hei,
jeg har også signert opp for og tester dette kortet nå. Er det noen av dere som har klart å registrere dere for Privium-medlemsskapet? Isåfall hvordan gjorde dere dette?
 

Hafermann

Medlem
Ni som har ansökt och redan fått er kort, hur lång tid uppskattar ni att det tog från ansökan till att kortet kom? Lite mer än två veckor sedan jag ansökte och fortfarande inget kort.
 
Toppen