Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Radisson Blu Scandinavia Göteborg, nu är det ju inte ens roligt längre.
Förlåt, men visst var din post en hyllning? För det här uttrycket har jag uteslutande sett användas för att förmedla negativitet; ex. "Det här är inte ens roligt längre, hur kan hotellet vara så konsekvent kassa på att ge lounge". Så när du skrev att de låg på plus var jag tvungen att läsa om ditt inlägg två ggr för att förstå om du var glad eller arg :p
 

jonten

Medlem
Näää??
Så är det väl ändå inte? Radisson går väl efter kalenderår och har därefter en viss grace period. Jag är tämligen säker på att du måste ha kvalificerat dig före det att året tar slut.
Ingen aning om jag skall vara ärlig, jag tror att jag har blivit nollställd 1 mars tidigare. Skall se om jag finner det någonstans.
Förlåt, men visst var din post en hyllning? För det här uttrycket har jag uteslutande sett användas för att förmedla negativitet; ex. "Det här är inte ens roligt längre, hur kan hotellet vara så konsekvent kassa på att ge lounge". Så när du skrev att de låg på plus var jag tvungen att läsa om ditt inlägg två ggr för att förstå om du var glad eller arg :p
Ha ha, du har helt rätt. Det jag menade var att jag inte ens längre behöver fråga eller berätta min status, ingen utmaning längre att bli uppgraderad. :)
 

mry

Medlem
Näää??
Så är det väl ändå inte? Radisson går väl efter kalenderår och har därefter en viss grace period. Jag är tämligen säker på att du måste ha kvalificerat dig före det att året tar slut.

Mitt förnyas varje år. Bor där en del, men inte tillräckligt för guld i övrigt.

Radisson Reward är som många andra hotel program från 1 jan- 31 dec varje kalender år. Dock har de en grace period tom sista februari året efter man får behålla sin nivå. Det är lika dant som med Hilton, förutom att Hilton har till sista mars året efter.
 

erc

Medlem
Park Inn by Radisson Oslo Airport West
Bokat: standardrum till rabatterat medlemspris, ej förbetalt
Erhöll: superiorrum på högsta våningen i den nyare delan (vån 4), välkomstgåva i form av brandad presentpåse med vatten, muffins och choklad tillsammans med en handskriven hälsning.
Status: Platinum

Noterar att skillnaden mellan standard och superior är ytterst marginell. Hotellet fortsätter imponera med välkomnande personal och möjlighet att ha bilen parkerad kostnadsfritt.
 
Radisson Radisson Blu Riverside Gothenburg
Bokat: Standard
Uppgradering: Ja till high floor superior
Status: RRP
Övrigt: Present 3 kakor

Schysst hotell. Tyst och lugnt även om jag föredrar Radisson i city.
 
Toppen