Senaste nytt

Hur många kreditkort kan man ha? Och vad tycker bolåneavdelningarna?

gjohansson

Medlem
Jag laddade oxå ner appen som refereras till och fick 1,4 i betyg vilket jag blir lite förvånad över. Det hade varit intressant att veta vad i mina krediter mm som gör att det blir just 1,4. Det måste ju finnas en ”formel” i bakgrunden.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
Varför? Varför vill du inte använda krediten?

En faktura i månaden är ju fantastiskt, med en bra översikten på alla köpen.
För mig som har 7 kreditkort blir det ju inte en faktura, utan sju! Som sagt, jag tycker det ger en bättre ekonomisk översikt att hela tiden veta att det jag har på mitt lönekonto verkligen är de pengarna jag har. Istället för att i slutet av månaden få 7 olika räkningar på allt mellan 1000 kr till 15000 kr.

Jag vet folk som inte gillar kreditkort för de inte kan kontrollera sig själva, men de tecknar sig inte för 7 kreditkort...
Om folk som inte gillar kreditkort använder sig av min teknik så kan man kontrollera sig! :)
 

mackan33

Medlem
För mig som har 7 kreditkort blir det ju inte en faktura, utan sju! Som sagt, jag tycker det ger en bättre ekonomisk översikt att hela tiden veta att det jag har på mitt lönekonto verkligen är de pengarna jag har. Istället för att i slutet av månaden få 7 olika räkningar på allt mellan 1000 kr till 15000 kr.


Om folk som inte gillar kreditkort använder sig av min teknik så kan man kontrollera sig! :)

Varför inte föra över pengarna till ett eget konto och betala fakturorna därifrån?
 
Toppen