Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur söker du på SAS hemsida? Ben för ben, eller avresdestination till ankomstdestination?

Hej Tonton, tack för svar.

Jag har provat båda ben för ben och avresdestination till ankonmstdestination (har provat one-way och t/r också) på SAS webbplats. SAS hemsida visa bara economy flyg.

ANA, United och ExpertFlyer...alla visar tillgänglighet i business ('I' class).

Det är lite konstig :confused:
 

Tonton

Medlem
Hej Tonton, tack för svar.

Jag har provat båda ben för ben och avresdestination till ankonmstdestination (har provat one-way och t/r också) på SAS webbplats. SAS hemsida visa bara economy flyg.

ANA, United och ExpertFlyer...alla visar tillgänglighet i business ('I' class).

Det är lite konstig :confused:
Hm, vilket bolag är det du tittar på att flyga?

Om du har lust att säga dina flighter så kan jag kika lite på det också. Du behöver inte säga exakt datum, ifall du är rädd att någon här på BC skulle sno dina exakta flighter ;)
 
Hm, vilket bolag är det du tittar på att flyga?

Om du har lust att säga dina flighter så kan jag kika lite på det också. Du behöver inte säga exakt datum, ifall du är rädd att någon här på BC skulle sno dina exakta flighter ;)

Hehe ja jag kan säga...

Tur:
LH801 ARN - FRA
LH542 FRA - BOG
AV692 BOG - SJO

Retur:
AV691 SJO - BOG
LH 543 BOG - FRA (+1 dag)
LH 804 FRA - ARN

Tack för hjålpen :)
 

Tonton

Medlem
Hehe ja jag kan säga...

Tur:
LH801 ARN - FRA
LH542 FRA - BOG
AV692 BOG - SJO

Retur:
AV691 SJO - BOG
LH 543 BOG - FRA (+1 dag)
LH 804 FRA - ARN

Tack för hjålpen :)

Det förklarar saken.

Även om jag inte ser ”varningen” på SAS Star Alliance-motor längre - så är det fortfarande så att SAS inte visar tillgänglighet hos Avianca. Med andra ord måste du ringa in. Men allt som oftast stämmer tillgängligheten med de andra bolagen. Bara att chansa!
 
Kan tipsa om annars att LH flyger direkt till San Jose med A340-300 (Cityline). Dock ingen First ombord men när jag flög den linjen i Business förra året var jag mycket nöjd! Nog bästa Lufthansa-flygning jag har haft, inkl 4 i First. Crewet var väl glada för att dom har 72h layover där...
 
Det förklarar saken.

Även om jag inte ser ”varningen” på SAS Star Alliance-motor längre - så är det fortfarande så att SAS inte visar tillgänglighet hos Avianca. Med andra ord måste du ringa in. Men allt som oftast stämmer tillgängligheten med de andra bolagen. Bara att chansa!

Okay jag ska ringa SAS. Tack igen för hjälp :D
 
Kan tipsa om annars att LH flyger direkt till San Jose med A340-300 (Cityline). Dock ingen First ombord men när jag flög den linjen i Business förra året var jag mycket nöjd! Nog bästa Lufthansa-flygning jag har haft, inkl 4 i First. Crewet var väl glada för att dom har 72h layover där...

Hej Christoffer. Tack för tipsen. LH First Class är bara 'bucket list' grejer...jag kommer att bli nöjd med business också.

LH har ingen plats för award booking i business eller first med direkt flyg. Men jag har ett flight alert om plats kommer att bli ledig :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen