Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Frisk78

Medlem
Det verkar inte längre gå att kombinera olika koder sedan att dom bytte system på coop.se
Jag provade 4-5 koder, alla fungerade t ex. nykund19, matspar200, preglife250 men endast en kod / beställning.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

FFS

Medlem
Jag har senaste veckan använt följande tidigare koder från denna tråd:
wb200q219
preglife250
matspar200

Jag har dock inte fått någon frifrakt-kod att fungera.
preglife250 funkade bra idag. Tack!
Jag fick fri frakt för att jag handlade för med än 2000kr. Oklart om det alltid är så.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
preglife250 funkade bra idag. Tack!
Jag fick fri frakt för att jag handlade för med än 2000kr. Oklart om det alltid är så.
Jag försöker handla för så nära 800 kr som möjligt, då blir den procentuella rabatten som störst. Jag hade alltså delat upp ditt köp i två delar för att på så sätt kunna använda två rabattkuponger à 200 kr. I och för sig hade du då fått betala 50 kr x 2 i frakt men du hade ändå tjänat 100 kr.

Jag vet inte om det är fler än jag som brukar handla köpklara recept, och då framförallt Lotta Lundgrens suveräna rätter "4 för 80"? Hursomhelst, just nu ligger funktionen "köp varor" nere. Detta är pga en uppdatering av systemet som tar ca 1 vecka, enl. kundtjänst.
 

Emil123

Medlem
Fick mail om detta:

”T.o.m. den 1/9 har du ytterligare en anledning att handla hållbart; då får du 5 poäng extra/kr på varje Änglamarksvara du köper.”

Får se om det blir värt :)
 
Fick mail om detta:

”T.o.m. den 1/9 har du ytterligare en anledning att handla hållbart; då får du 5 poäng extra/kr på varje Änglamarksvara du köper.”

Får se om det blir värt :)
Gjorde precis ett köp på Coop med ett antal Änglamarkvaror men fick inte någon poäng extra. Blir att höra av sig till Coop om man inte fått något i efterhand efter 1/9.
 
Toppen