Senaste nytt

Accelerate September-December 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.
https://www.ihg.com/content/gb/en/offers/accelerate3

Att förnya Ambassador status blir en lätt sak allafall, då kommer de ”bara” kosta 35000 poäng :) annars fanns det inte jättemånga poäng att hämta, ska nog boka om några nätter med points package. För nu blir det andra året som Ambassador vilket ger 10% tillbaka på poäng vistelser

615F4A3A-060D-4C4C-B935-ECB0B3CFE658.jpeg
 

Kris

Medlem
What!! Jag måste fastnat i en vinkelvolt. Tredje identiska kamonj på raken... Sunkigt värre. :mad: Känns som att de kör vidare i samma hjulspår; höja priset på rewards och försämra kampanjer för intjäning. Minns dagarna när man kunde skrapa in 100k på accelerate...

Screenshot_20190822_074000_com.android.chrome.png
 

Kris

Medlem
Visa bifogad bild 96325
Verkar ha fått en bättre än de flesta men jag är ny i kedjan. 3 weekends känns tuff med mitt resmönster men de andra känns bra. Skulle ni som har lite mer erfarenhet säg att jag fick en bra promotion?
Helt klart bäst i denna lista hittills. Om du är ny med ihg så ger denna mening för att kicka igång din förbrukning. Mer rejäl bonus för 3/4 och 4/4 än vad det "brukar". Kör på!
 

nissefalk

Medlem
Hela 1 natt med 1000p
Yay hoppas Hilton gör detta bättre denna period för IHG får inga stays av mig

Såg någon annan som fått samma i en tråd på Facebook, tror det var Frequent Miler, IHG hade svarat på den och bett om mer uppgifter , kändes som om det kanske är ett misstag dom gjort som skickat ut denna.

EDIT, det är någon som kopierat Loyaltylobby på samma offer som du gått som IHG har svarat på.
 

jumbooze

Medlem
Såg någon annan som fått samma i en tråd på Facebook, tror det var Frequent Miler, IHG hade svarat på den och bett om mer uppgifter , kändes som om det kanske är ett misstag dom gjort som skickat ut denna.

EDIT, det är någon som kopierat Loyaltylobby på samma offer som du gått som IHG har svarat på.
Vore ju trevligt med en utmaning iaf
 

palmen

Moderator
What!! Jag måste fastnat i en vinkelvolt. Tredje identiska kamonj på raken... Sunkigt värre. :mad: Känns som att de kör vidare i samma hjulspår; höja priset på rewards och försämra kampanjer för intjäning. Minns dagarna när man kunde skrapa in 100k på accelerate...

Visa bifogad bild 96307
Jag fick över 100k på förra.
Denna 40k och uppfylla alla 5.
Får fortfarande att boka bonus point package, inte bokat det på 2 år men nyttjade det frekvent innan. Jag måste göra 8 stays för att maximera detta och få 40k poäng totalt, inte värt det över huvud taget. Blir nog all in på Hilton istället denna period.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen