Senaste nytt

SAS Webshopping

ndr

Medlem
Såg att Nextory gav 1000p för nya medlemmar. Gäller det även om man avregistrerar sig innan dom drar första månadsavgifter?
 

ndr

Medlem
Precis, om du går utanför deras allra billigaste modeller blir det snabbt ganska dyra glasögon. Men erbjudandet i sig funkar bra, poängen kom in redan samma vecka vill jag minnas.

Cool, jag gjorde dock missen att avregistrera abonnemanget direkt efter och då försvann gratis månaden också.
Dom flesta brukar tillåta att man får fortsätta sin gratis period men det gällde tydligen inte dom här.
 

Atom

Medlem
skickade in en claim för poäng men har inte ens fått bekräftelse på claim. Ska man regga på nytt eller finns det någon mailadress man kan skicka till?
 

LAU23

Medlem
Bokade en värdering hos bjurfors igår tills på måndag. Får ringa imorgon och höra ifall jag får poängen annars får det väll bli en avbokning och sen boka igen om dem vill strula.

Vad tror ni?
 

Sebastian.k

Medlem
Bokade en värdering med bjurfors i sthlm i våras via deras hemsida ”eurobonus kampanj” fyllde i eurobonus nr etc. Mäklaren meddelade efter värderingen att poängen 5K kommer in vid månads slutet dvs ca en månad blev det för oss. Misstänker att handpåläggning av mäklaren krävdes, då poängen inte var synliga som kommande i sas portalen.
 
Toppen