Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Sweden

Medlem
7B131EA4-F0B6-4D9C-BBFD-FA3B53D4A508.jpeg
Från plats 3A, BA206, Nu på väg från Miami till London. Pep till i gaten, agenten tittade på mig och gav mig ett nytt boarding card. "Welcome Sir, you have today been upgraded to First Class. Enjoy your flight!"
Tack British Airways! Fått förnyat BAEC Gold 8 augusti så nya året börjar bra :).
 
Last edited:

Senator

Moderator
SK532 på väg från LHR till ARN eftersom det var helt fullt på British Airways.

Jag hade seat block, men ett trevligt amerikanskt par satte sig bredvid mig med 4mnd bebis. Som småbarnsförälder förstår jag hur viktigt det är att få sitta tillsammans.
 

Senator

Moderator
Överraskande nog sitter jag ombord SK580 mellan CDG-ARN i SAS Plus. Hur prissättningen var på denna fattar jag inte med tanke på hur glest det är.

Påminnelse om varför jag inte är en CDG-fan. Från 2D till T1 airside tog en timma.
 

Senator

Moderator
Hälsningar från Lufthansa LH2415 ARN-MUC där sambon och jag har bänkat oss på 2A och 2C. Vår första helt barnfria långhelg (borta 3 nätter) medan Mini hänger hos mormor och morfar.

Träffade på herrarna @bnr och @flum på Pontus där vi tog en tidig lunch. Lite avis på deras EZE-äventyr, men det blir SIN-äventyr i oktober. Äta ombord Lufthansa är som känd i bästa fall ett lotteri. Sambon sitter med Netflix och jag jobbar. Det här blir Lufthansa flighter 9 till 12 för oss under sommaren, och bara 2 av 9 har erbjudit en G&T på grund av catering-problematiken.

Dagens destination är San Sebastian så vi åker vidare till Bilbao från MUC.
 
Toppen